  • 1. Data: 2006-04-18 19:24:15
    Temat: Remonty i PIT D
    Od: "andie" <e...@o...pl>

    Witam,

    zadawałem wprawdzie już to pytanie na pl.soc.prawo.podatki,
    lecz skoro nie uzyskałem odpowiedzi postanowiłem spróbowac
    jeszcze tutaj.
    Czy ze względu na zmianę miejsca zamieszkania (z mieszkania
    na dom), jest
    możliwość zmiany podstawy do odliczeń na remont i
    modernizację lokalu/budynku? W picie za 2004 rok zaznaczylem
    opcję: 'remont lokalu', czy więc w rozliczeniu za ubiegły
    rok mogę zaznaczyć 'remont bydynku'? Urzędniczka w skarbówce
    twierdzi, że tak. Chciałbym jednak dowiedzieć się, jak
    wygląda to od strony prawnej.

    pozdrawiam

    Andie

  • 2. Data: 2006-04-18 20:48:59
    Temat: Re: Remonty i PIT D
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "andie" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rok mogę zaznaczyć 'remont bydynku'? Urzędniczka w skarbówce
    > twierdzi, że tak. Chciałbym jednak dowiedzieć się, jak

    Można z obu odliczeń skorzystać zaznaczająć i remont mieszkania i remont
    domu. Zwiększy się limit na remont, a tym samym większe można było ponieść
    koszty.

  • 3. Data: 2006-04-18 20:56:06
    Od: "andie" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Majkaa" napisał/a:

> [...]
    > remont
    > domu. Zwiększy się limit na remont, a tym samym większe można było

    Dzięki serdeczne

    andie