  • 1. Data: 2006-04-18 19:12:57
    Temat: zameldowanie przy wynajmie mieszkania
    Od: "No Name" <a...@e...pl>

    Wynajmuję (komuś) mieszkanie. Czy mam obowiązek go zameldować?
    A może wynajmujący sam się powinien zameldować?

  • 2. Data: 2006-04-18 20:35:41
    Temat: Re: zameldowanie przy wynajmie mieszkania
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "No Name" <a...@e...pl> napisał
    > Wynajmuję (komuś) mieszkanie. Czy mam obowiązek go zameldować?
    > A może wynajmujący sam się powinien zameldować?

    Wynajmujący sam się melduję, a Ty musisz potwierdzić fakt pobytu. Najlepiej
    przez udanie się z nim do urzędu i złożenie podpisu na karcie meldunkowej.
    Bądź przez spisanie właściwej umowy, ale urzędy mają różne widzimisie, co do
    treści umów.

  • 3. Data: 2006-04-18 22:19:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    No Name wrote:
    > Wynajmuję (komuś) mieszkanie. Czy mam obowiązek go zameldować?

    Tak (jeśli on sam tego nie zrobi).

    > A może wynajmujący sam się powinien zameldować?

    Przede wszystkim.

    Jeśli umowa najmu jest na piśmie, to nawet nie musisz się fatygować do
    urzędu, żeby przytaknąć.

    Oczywiście pamiętaj o podatku ;->

  • 4. Data: 2006-04-19 07:22:55
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "No Name" <a...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Wynajmuję (komuś) mieszkanie. Czy mam obowiązek go zameldować?
    > A może wynajmujący sam się powinien zameldować?

    Wynajmujacy sam powinien to zrobic.

    Jacek

  • 5. Data: 2006-04-19 07:24:23
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Wynajmujący sam się melduję, a Ty musisz potwierdzić fakt pobytu.
    > Najlepiej przez udanie się z nim do urzędu i złożenie podpisu na karcie
    > meldunkowej.

    Bzdura. Wlasciciel czy wynajmujacy mieszkanie nie musi sie nigdzie
    fatygowac. Potwierdzeniem faktu pobytu jest np umowa najmu

    > Bądź przez spisanie właściwej umowy, ale urzędy mają różne widzimisie, co
    > do treści umów.

    Spisanie umowy jest najlepszym rozwiazaniem - wynajmujacy nie musi sie juz
    potem martwic.
    To ze niektore baby w urzedach cos tam marudza pod nosem nie znaczy ze taka
    umowa nie wystarczy :)

    Jacek

  • 6. Data: 2006-04-19 07:59:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    castrol wrote:

    > Bzdura. Wlasciciel czy wynajmujacy mieszkanie nie musi sie nigdzie
    > fatygowac. Potwierdzeniem faktu pobytu jest np umowa najmu

    Zakładasz, że jest - i to w takiej formie, że można pokazać urzędasowi ;)

  • 7. Data: 2006-04-19 08:04:30
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Zakładasz, że jest - i to w takiej formie, że można pokazać urzędasowi ;)

    he he, po prostu zakladam ze jest tak jak byc powinno :)

    Jacek

  • 8. Data: 2006-04-19 20:33:23
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Andrzej Lawa napisał:

    > Tak

    Nie. Ani obowiązku, ani prawa, ani możliwości.

    -------------------+
    -------------------+

  • 9. Data: 2006-04-19 20:55:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł Sakowski wrote:

    > Nie. Ani obowiązku, ani prawa, ani możliwości.

    Zapoznaj się łaskawie z Art.29. ustawy o ewidencji ludności.

  • 10. Data: 2006-04-19 21:18:54
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Andrzej Lawa napisał:

    > Zapoznaj się łaskawie z Art.29. ustawy o ewidencji ludności.

    Donos z art. 29 nie doprowadzi do tego, że delikwent ulegnie
    zameldowaniu. Bez jego zgłoszenia z art. 11 to się nie stanie.