  • 11. Data: 2005-12-20 18:28:43
    Temat: Re: Mobbing w polskich sądach?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sky napisał(a):

    > O "technikach" pracy sądów? ;)

    Nie, o procedurze.

    > To co wczoraj było ogólnie przyjetą normą -dziś budzi watpliwości a jutro
    > może sie okazać praktyką godną napiętnowania.

    Z tym to na grupę filozoficzną sobie idź.

    > Widać twoja "konstrukcja" zabezpiecza cię przed dostrzeżeniem/odczuciem tego
    > zjawiska.

    Ja powiedziałbym że zabezpiecza mnie przed tym znajomość procedury.

    Zresztą twoje twierdzenia są puste i zawierają same nic nie znaczące
    ogólniki. Lepiej podaj konkrety.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 12. Data: 2005-12-20 18:32:33
    Od: "IzaBela" <r...@o...pl>

    > IzaBela napisał(a):
    >

    > Twoja sprawa nie jest "czysta" - istnieje spór co do autentyczności
    > testamentu.

    Wszystkie strony dobrze o tym wiedzą (że jest autentyczny), chodzi o to, że
    kwestionujący po przegranej muszą opuścić nieruchomość, z której korzystają
    bezpłatnie przez ostatnie ok. 20 lat do dzisiaj, dlatego "grają na czas"
    Stąd moja ciekawość o możliwość odwlekania nieuchronnego

  • 13. Data: 2005-12-20 18:32:36
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Nie, ja wszystkiego nie wiem i nigdy tak nie twierdziłem (że wiem, czy
    > też jestem mądrzejszy od kogoś innego).
    > Ale na przykład wiem że nie ma TEORETYCZNEGO terminu rozpoznania sprawy
    > o stwierdzenie nabycia spadku.

    Mocne czyjeś przekonanie o choćby dostatecznej znajomości "arkanów prawa" z
    reguły prowadzi do automatyzmu jego stosowania i nie tylko nie przeświadcza
    o umiejętności wnikania w szczegółowe indywidualne okoliczności
    poszczególnych spraw ale raczej takie podejście wręcz wyklucza -ze szkodą
    dla rzetelnego dochodzenia do możliwego do osiągnięcia stopnia
    sprawiedliwości.

  • 14. Data: 2005-12-20 18:36:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sky napisał(a):

> [...]
    > poszczególnych spraw ale raczej takie podejście wręcz wyklucza -ze szkodą
    > dla rzetelnego dochodzenia do możliwego do osiągnięcia stopnia

    Naprawdę, polecam pl.sci.filozofia
    W sądach nie ma sprawiedliwości, lecz prawo.

  • 15. Data: 2005-12-20 18:38:39
    Od: "IzaBela" <r...@o...pl>

    > Naprawdę, polecam pl.sci.filozofia
    > W sądach nie ma sprawiedliwości, lecz prawo.

    W sądach ... może tak ale jest w tytule o POLSKICH sądach

  • 16. Data: 2005-12-20 19:00:38
    Od: "IzaBela" <r...@o...pl>

    > Sky napisał(a):
    >
    > Z tym to na grupę filozoficzną sobie idź.

    noo.. to nie było zbyt grzeczne ...

    --
    Na tej grupie odpowiadają głównie tacy, którzy w zakresie prawa mają
    niewiele do powiedzenia

  • 17. Data: 2005-12-20 19:02:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    IzaBela napisał(a):
    > Użytkownik "Johnson" <j...@n...pl> napisał w wiadomości

    > noo.. to nie było zbyt grzeczne ...

    To było całkiem grzeczne. Jak bym był niegrzeczny to powiedziałbym sp....j

  • 18. Data: 2005-12-20 19:42:30
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Johnson napisał:

    > Nie ma nic na rzeczy. To tylko wrażenie spowodowane nie wiedzą.

    > Nie raz.

    A przed slownikiem ort?

  • 19. Data: 2005-12-20 19:45:18
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    o`rety napisał(a):

    > A przed slownikiem ort?

    No, z ortografią mam czasem problemy. Na szczęście to nie dyktando.

  • 20. Data: 2005-12-20 19:53:07
    Od: "IzaBela" <r...@o...pl>

    > o`rety napisał(a):
    >
    > z ortografią mam czasem problemy. Na szczęście to nie dyktando.

    ale miejsce publicznej wymiany informacji
    i nie lekceważ drobnostek, bo od nich zależy doskonałość :-)