  • 1. Data: 2005-12-20 16:02:31
    Temat: Re: obowi?zek powiadomienia o zmianie opłaty ?
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    " Tomasz " <t...@p...onet.pl> napisał:

    > zaległości plus odsetki.
    Ureguluj tylko zaległość. Po odsetki muszą zwrócić sie do sądu, a
    wtedy niech wskażą, że zostałeś powiadomiony i kiedy.

    Artur Golański

  • 2. Data: 2005-12-22 03:44:15
    Temat: obowiązek powiadomienia o zmianie opłaty ?
    Od: " Tomasz " <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Kilka dni temu dostałem od firmy dostarczającej telewizję kablową pismo
    (normalnym listem, nie żadnym poleconym), o tym, że mam wobec nich dług. Kwota
    nie jest duża, około 100 zł. Moje wątpliwości budzi powód powstania zadłużenia.
    Otóż kilkanaście miesięcy temu była podobno podwyżka abonamentu o kilka złotych.
    Nie przypominam sobie, żebym został o tym poinformowany. Abonament był płacony
    zleceniem stałym z roru, więc nie zawracałem sobie tym głowy. Tymczasem oni, po
    kilkunastu miesiącach upominają się o zaległości plus odsetki. Pewnie zapłacę to
    tak czy inaczej, ale interesuje mnie, czy mają prawo tak postępować.

    Z góry dzięki,
    Pozdrawiam,
    Tomasz.