  • 1. Data: 2005-12-20 17:56:05
    Temat: Dziecko rozwód Nazwisko
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl>

    Przepraszam Wszystkich wczesniej zadawałem podobne pytanie ale nie uzyskałem
    satysfakcjonujacej odpowiedzi.
    A wszedzie szukam ale niestety nie moge doszukacsię interesującej mnie
    kwesti.

    Ale chodzi mi oto : Czy jesli dziecko urodzi się przed rozwodem ( jeśli
    przed: to naturalne ze bedzie miało moje nazwisko), to czy po rozwodzie żona
    wracając do panieńskiego nazwiska może również zmienić nazwisko dziecka na
    swoje panieńskie??
    Czy mimo tego dziecko zachowa moje nazwisko, a jesli żona zechce je zmienić
    na swoje panieńskie to czy moge wnieść sprzeciw??
    Nigdzie nie moge się doczytać o tym ani w ustawach ani w przepisach:((
    Pomińmy przyczynę rozwodu.
    Wyjaśnijcie mi tylko to zagadnienie.

    Dziekuję.

  • 2. Data: 2005-12-20 17:58:07
    Temat: Re: Dziecko rozwód Nazwisko
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    INDYGO29 napisał(a):

> [...]
    > wracając do panieńskiego nazwiska może również zmienić nazwisko dziecka na

    Nie.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Nie należy lekceważyć drobnostek, bo od nich zależy doskonałość."

  • 3. Data: 2005-12-20 18:25:46
    Od: "b3lf3r" <z...@p...sprzedajacemu>

    Użytkownik "INDYGO29" wystukał taki tekst:
    > Czy jesli dziecko urodzi się przed rozwodem (jeśli przed: to
    > naturalne ze bedzie miało moje nazwisko

    o ile małzonkowie zawierając związek małżeński nie zdecydowali inaczej ;-)
    --
    pozdrawiam
    b3lf3r [BL12/PL57]