  • 21. Data: 2017-04-14 21:53:26
    Temat: Re: Misiewicze
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 14 Apr 2017 11:59:52 +0200, w <ocq6iq$p8i$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    Wojtek <w...@o...pl> napisał(-a):

    > I które przepisy się w związku z tym zmieniły?

    Obowiązkowe konkursy na stanowiska.

  • 22. Data: 2017-04-14 22:11:06
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wygrałeś w jakimś rzekomym konkursie (ustawianym)?
    Jeśli nie, to co za różnica?

    -----

  • 23. Data: 2017-04-14 22:12:06
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A skąd wiesz?

    -----
    > W spółkach energetycznych nie zasiadały panie, które Tuskowi albo Millerowi
    pożyczały pieniądze.

  • 24. Data: 2017-04-14 22:15:04
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    No jest jeszcze opcja (wielokrotnie wypróbowana), że nagle przejrzy na oczy i się
    przechrzci, stając się najgorliwszym wyznawcą szatana.

    -----
    > Rutynowo przeniosą go do innej parafii, gdzie będzie mógł dalej rozwijać swe liczne
    talenty.

  • 25. Data: 2017-04-15 00:58:13
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-14 o 08:34, szerszen pisze:

    > Przecież komisja z żadnego stołka go nie wywaliła, więc nad czym deliberujesz?

    Niemoralna propozycja. Prawda, nieprawda, warto obejrzeć.
    https://www.youtube.com/watch?v=0GRax6D3AMk

    --
    animka

  • 26. Data: 2017-04-15 18:37:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-04-13 o 23:42, J.F. pisze:

    > Komisja PIS stwierdzila, ze Misiewicz nie ma kwalifikacji do pelnienia
    > funkcji w sferze zycia publicznego, czy spolkach skarbu panstwa.
    >
    > No i dobrze ... ale zaraz - jakim prawem ?
    >
    > Komisja to go moze z partii wyrzucic, ale z administracji publicznej
    > ... nastala era sadow partyjnych ?

    Fajna komisja:
    jeden skazany przestępca (co go nawet sam prezydent za winnego uznał),
    drugi chuligan ze Szczecina, co porządnych obywateli od złodziei wyzywa,
    trzeci miłośnik alkoholu i wózków golfowych i do tego jeden ociężały
    umysłowo
    (nie tylko z wyglądu).
    W sumie to nie dziwne, że się dopiero po dwóch latach zorientowali.

  • 27. Data: 2017-04-18 10:57:44
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 Apr 2017 15:40:06 +0200, J.F. napisał(a):

    > Jestes pewien ? Moze tylko sie lepiej kamuflowaly :-)

    Publicyści wyklęci na pewno by je wytropili.
    Bezbrzeżnie wierzę w ich dociekliwość i prawdomówność, więc skoro o takich
    paniach nie było słychać, to znaczy, że nie mogły występować.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

  • 28. Data: 2017-04-18 11:04:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 Apr 2017 22:12:06 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > A skąd wiesz?

    Na pewno podasz liczne przykłady.

    Od siebie mogę dorzucić panią Violettę Liliannę Mackiewicz-Sasiak, z zawodu
    pielęgniarkę, która kieruje Klubem "Gazety Polskiej" w Wejherowie i
    kilkukrotnie kandydowała z list PiS do rady powiatu i Sejmu.
    W ramach dobrej zmiany została członkiem rady nadzorczej spółki
    Energa-Operator.

    Pytana o kwalifikacje odpowiada:
    "Co do profesjonalizmu w branży energetycznej, powiem tak. Wiedza jest
    potrzebna, jest nabyta, ale żadnego pożytku z niej nie będzie, jeśli
    człowiek nie przestrzega elementarnych zasad uczciwości, honoru. Autorami
    wszystkich afer w Polsce są przecież ludzie z wysokimi kwalifikacjami. Z
    jednym tylko wyjątkiem, który mianowany został Mędrcem Europy. To polski
    prezydent o pseudonimie Bolek, z zawodu elektryk - gdzieżby tam do niego
    pielęgniarce. Chociaż tak logicznie rzecz biorąc, jeśli elektryk może
    rządzić krajem, to pielęgniarka może być członkiem rady nadzorczej. W
    radzie nadzorczej będę strzegła interesu klientów i pracowników, nie
    zapominając o interesie skarbu państwa."

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu

  • 29. Data: 2017-04-18 11:29:03
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 13 Apr 2017 23:42:47 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    >
    > No i dobrze ... ale zaraz - jakim prawem ?
    >
    > Komisja to go moze z partii wyrzucic, ale z administracji publicznej

    RPO ma podobne zdanie:
    "PiS może oceniać negatywnie postępowanie Bartłomieja Misiewicza, ale jako
    członka partii. Natomiast kształtować mu karierę i możliwości pełnienia
    funkcji publicznej, uznawać, że państwo jest własnością jednej partii, to
    jest coś niespotykanego - mówił w Superstacji Rzecznik Praw Obywatelskich
    Adam Bodnar. Politycy PiS kilka dni temu stwierdzili u Misiewicza "brak
    kwalifikacji do pełnienia funkcji w sferze administracji publicznej,
    spółkach Skarbu Państwa i innych sferach życia publicznego". - To jest
    naruszenie jego prawa konstytucyjnego równego dostępu, bo już się z góry
    przesądziło o tym, że nie ma kwalifikacji. Można by się nawet zacząć
    zastanawiać, czy tak kategoryczne stwierdzenie nie narusza jego dóbr
    osobistych - stwierdził Bodnar."

    8409,prawo-konstytucyjne-naruszone-ws-misiewicza-bod
    nar-staje-w.html#Czolka3Img

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    wykorzystania do prac domowych"
    św. Tomasz z Akwinu

  • 30. Data: 2017-04-18 16:19:14
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-18 o 11:29, Olin pisze:

> [...]
    > stwierdzenie nie narusza jego dóbr osobistych - stwierdził Bodnar."

    8409,prawo-konstytucyjne-naruszone-ws-misiewicza-bod

    W Centrum Szkolenia Policji w Legionowie też jest jakiś pan -
    nadinspektor Misiewicz.

    --
    animka