  • 1. Data: 2017-04-08 20:14:15
    Temat: EPU
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    EPU

    Wniosek o potwierdzenie Profilu Zaufanego: przypomnienie

    Pamiętaj, że wniosek o potwierdzenie Profilu Zaufanego wymaga
    potwierdzenia. Aby
    to zrobić, udaj się do punktu potwierdzającego. Masz na to jeszcze 6 dni.

    Gdzie udać się z tym wnioskiem? Nawet żdnego wniosku nie mam wydrukowanego.

  • 2. Data: 2017-04-08 21:29:47
    Temat: Re: EPU
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Animka w

    > EPU

    > Gdzie udać się z tym wnioskiem? Nawet żdnego wniosku nie mam wydrukowanego.

    Do grabarza! Nie trzeba nic drukować.

    --
    'Tom N'

  • 3. Data: 2017-04-08 21:36:12
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-08 o 21:29, 007 pisze:
    > Animka w

    > Do grabarza! Nie trzeba nic drukować.

    Wesoły staruszek jesteś , hahaha

    --
    animka

  • 4. Data: 2017-04-08 21:36:27
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

  • 5. Data: 2017-04-09 00:01:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 08-04-17 o 20:14, Animka pisze:
> [...]
    >
    > Gdzie udać się z tym wnioskiem? Nawet żdnego wniosku nie mam wydrukowanego.

    Jeśli nie zakładałaś żadnego Profilu, to zignoruj tę wiadomość. Ktoś się
    pomylił i podał Twój adres email zamiast swojego. Jeśli zakładałaś, to
    lista punktów potwierdzających jest internecie. U mnie to Urząd
    Skarbowy i chyba ZUS. Dawno zakładałem, ale o ile pamiętam konieczny był
    ten email oraz dowód osobisty oraz Twoja osoba osobiście.

  • 6. Data: 2017-04-09 00:17:20
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > Skarbowy i chyba ZUS. Dawno zakładałem, ale o ile pamiętam konieczny był
    > ten email oraz dowód osobisty oraz Twoja osoba osobiście.

    Dzięki.

    --
    animka