  • 1. Data: 2017-04-13 23:42:47
    Temat: Misiewicze
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Komisja PIS stwierdzila, ze Misiewicz nie ma kwalifikacji do pelnienia
    funkcji w sferze zycia publicznego, czy spolkach skarbu panstwa.

    No i dobrze ... ale zaraz - jakim prawem ?

    Komisja to go moze z partii wyrzucic, ale z administracji publicznej
    ... nastala era sadow partyjnych ?

    J.

  • 2. Data: 2017-04-14 01:24:28
    Temat: Re: Misiewicze
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-13 o 23:42, J.F. pisze:

> [...]
    >
    > No i dobrze ... ale zaraz - jakim prawem ?
    >
    > Komisja to go moze z partii wyrzucic, ale z administracji publicznej

    Skoro ja i tu mamy prawo do opinii że się nie nadaje to komisji
    chyba też wolno. Nawet jeśli jest PiSowska.
    Mnie interesuje co innego, jaka kara będzie dla optymisty który
    go na te stanowiska wsadzał ? Bo opierdziel u prezesa to
    zdecydowanie za mało.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-04-14 08:18:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Apr 2017 01:24:28 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Skoro ja i tu mamy prawo do opinii że się nie nadaje to komisji
    > chyba też wolno. Nawet jeśli jest PiSowska.

    Prawo do opinii masz, ale obsadzie stanowisk nie decydujesz, to mozesz
    sobie miec :-)

    Gdybys decydowal ... to opinie musialbys miec, ale czy nie trzeba
    odroznic opinii sluzbowej od prywatnej ?
    A gdzie jakies prawo do odwolania do wyzszej instancji ?
    A prawda, jest, alo to instancja jednoosobowa :-)

    No i prawo do opinii masz, prawo do jej wyglaszania tez masz, ale
    sproboj to zrobic. Grozi procesem.
    To czy Misiewicz moze teraz pozwac komisje o obraze ?

    > Mnie interesuje co innego, jaka kara będzie dla optymisty który
    > go na te stanowiska wsadzał ? Bo opierdziel u prezesa to
    > zdecydowanie za mało.

    Tez bym tak napisal ... ale jak juz napisalem o opinii sluzbowej i
    prywatnej, to nie wypada :-)
    Wsadzajacy mial opinie w ramach wlasnej kompetencji, a ze byla inna
    niz opinia jakiejs tam nieformalnej komisji ... no coz, moze byc inna
    :-)

    Ale ... a co teraz bedzie z innymi protegowanymi prezesa ?
    Pielegniarka w zarzadzie, przedszkolanka w zarzadzie ... a jak sie
    ktos upomni o sprawdzenie kwalifikacji przez komisje ? :-)

    J.

  • 4. Data: 2017-04-14 08:34:10
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 13 Apr 2017 23:42:47 +0200
    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Komisja to go moze z partii wyrzucic, ale z administracji publicznej
    > ... nastala era sadow partyjnych ?

    Przecież komisja z żadnego stołka go nie wywaliła, więc nad czym deliberujesz?

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 5. Data: 2017-04-14 08:52:18
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-04-14 o 01:24, RadoslawF pisze:

    > Mnie interesuje co innego, jaka kara będzie dla optymisty który
    > go na te stanowiska wsadzał ? Bo opierdziel u prezesa to
    > zdecydowanie za mało.

    Obawiam się, że w naszym systemie prawnym "opierdziel Prezesa" (tj.
    popadnięcie w niełaskę u I-go sekretarza partii) jest najokrutniejszą karą.
    A ten co go na te stanowiska pchał jest już zapewne bardziej
    antymisiewiczowski niż sam prezes.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 6. Data: 2017-04-14 08:53:50
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-04-13 o 23:42, J.F. pisze:

    > Komisja to go moze z partii wyrzucic, ale z administracji publicznej
    > ... nastala era sadow partyjnych ?

    A administracja publiczna komu podlega?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 7. Data: 2017-04-14 11:42:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 13 Apr 2017 23:42:47 +0200, J.F. napisał(a):

    > Komisja to go moze z partii wyrzucic, ale z administracji publicznej
    > ... nastala era sadow partyjnych ?

    Teraz prawem jest widzimisię szeregowego posła o łatwym do zapamiętania
    nazwisku Kaczyński. Czasem bywa nieśmiały i swoje wyroki oznajmia światu za
    pośrednictwem innych przedstawicieli PiS; w przypadku poważniejszych spraw
    bywa to cała ich grupa, którą można nazwać i komisją.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 8. Data: 2017-04-14 11:45:05
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-04-14 o 11:42, Olin pisze:
> [...]
    > pośrednictwem innych przedstawicieli PiS; w przypadku poważniejszych spraw
    > bywa to cała ich grupa, którą można nazwać i komisją.

    Przed nastaniem Kaczyńskiego prawo, w tym zakresie, było inne? Czym się
    różniło od obecnego?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 9. Data: 2017-04-14 11:46:36
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 Apr 2017 08:52:18 +0200, Wojtek napisał(a):

    > Obawiam się, że w naszym systemie prawnym "opierdziel Prezesa" (tj.
    > popadnięcie w niełaskę u I-go sekretarza partii) jest najokrutniejszą karą.

    Rutynowo przeniosą go do innej parafii, gdzie będzie mógł dalej rozwijać
    swe liczne talenty.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 10. Data: 2017-04-14 11:50:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 14 Apr 2017 11:45:05 +0200, Wojtek napisał(a):

    > Przed nastaniem Kaczyńskiego prawo, w tym zakresie, było inne? Czym się
    > różniło od obecnego?

    Nie pamiętam, żeby za któregokolwiek z poprzednich rządów wyroki sądów były
    nazywane opiniami kolesi i ignorowane, a o obsadzie spółek Skarbu Państwa
    decydowały jakieś partyjne komisje.