  • 1. Data: 2017-04-15 01:29:45
    Temat: Ostatnie słowa braci oraz amerykańska baza podsluchowa w Polsce.
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Jak w temacie:
    https://www.youtube.com/watch?v=NecBzSt3iv0

    --
    animka

  • 2. Data: 2017-04-15 10:32:31
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .04.2017 o 01:29 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > NecBzSt3iv0

    Animka, prosimy wynieś swoje "rewelacje" na p.s.polityka.
    Tu i tak trudno zachować apolityczność, ale takie szambo od Lisa to woła o
    pomstę.

    --
    Trefniś

  • 3. Data: 2017-04-15 11:45:54
    Od: Kviat <null>

    W dniu 2017-04-15 o 10:32, Trefniś pisze:

    > Tu i tak trudno zachować apolityczność, ale takie szambo od Lisa

    Rzeczywiście, trudno zachować apolityczność, gdy czyta się takie
    pislamskie szambo.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 4. Data: 2017-04-15 12:10:12
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 15-04-17 o 01:29, Animka pisze:
    > Jak w temacie:
    > https://www.youtube.com/watch?v=NecBzSt3iv0

    Facet tak bredzi, że po 30 sekundach wyłączyłem. Jeśli Ci chodzi o
    aspekt prawny, to nasłuchiwanie nie jest zabronione. Każdy może sobie
    kupić skaner i słuchać. Nadawanie jest zabronione. W kwestii
    technicznej, to prędzej podejrzewam nasłuch z satelity, niż jakiejś
    strasznie tajnej bazy na północy Polski, bo to bez sensu. Natomiast
    osobną sprawą pozostaje możliwość oczytania usłyszanej rozmowy. Telefon
    satelitarny nie przesyła fonii otwartym tekstem, jak radiotelefon.
    Sadzę, że Amerykanie to rozgryźli, ale raczej się do tego nie przyznają.
    Zwłaszcza, jeśli ten nasz miał jakiś scrabler niestandardowy.

  • 5. Data: 2017-04-15 12:21:22
    Od: Hybki <d...@i...pl>

    W dniu 2017-04-15 o 11:45, Kviat pisze:

    > Rzeczywiście, trudno zachować apolityczność, gdy czyta się takie
    > pislamskie szambo.
    >
    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    Nie bluźnij, świętuj
    Jeśli nie Wielki Piątek to chociaż powstanie KODu ;-)
    http://u.42.pl/yprX

  • 6. Data: 2017-04-16 23:16:02
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Animka, prosimy wynieś swoje "rewelacje" na p.s.polityka.
    > Tu i tak trudno zachować apolityczność, ale takie szambo od Lisa to woła
    > o pomstę.

    OK, ale akurat nie zauważylam, że to od Lisa.

    --
    animka

  • 7. Data: 2017-04-16 23:23:44
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Facet tak bredzi, że po 30 sekundach wyłączyłem.

    Też miałam wyłączyć, tym bardziej, że jakieś flaszki stukały, ale
    pomyślałam sobie: co mi szkodzi, posłucham do końca.

> [...]
    > Sadzę, że Amerykanie to rozgryźli, ale raczej się do tego nie przyznają.
    > Zwłaszcza, jeśli ten nasz miał jakiś scrabler niestandardowy.

    Nie podadzą do publicznej wiadomości, bo to ściśle tajne przecież.

    --
    animka

  • 8. Data: 2017-04-17 21:06:43
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16-04-17 o 23:23, Animka pisze:

    > Nie podadzą do publicznej wiadomości, bo to ściśle tajne przecież.

    Wiesz, wszyscy podejrzewają, że oni to słuchają, ale nikt do końca
    pewności nie ma.

  • 9. Data: 2017-04-19 13:45:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .pl...

    >Facet tak bredzi, że po 30 sekundach wyłączyłem. Jeśli Ci chodzi o
    >aspekt prawny, to nasłuchiwanie nie jest zabronione. Każdy może sobie
    >kupić skaner i słuchać. Nadawanie jest zabronione.

    eee ... art 267
    § 3. Tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji, do
    której nie jest uprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem
    podsłuchowym, wizualnym albo innym urządzeniem lub oprogramowaniem.

    >W kwestii
    >technicznej, to prędzej podejrzewam nasłuch z satelity, niż jakiejś
    >strasznie tajnej bazy na północy Polski, bo to bez sensu. Natomiast

    Sa niuanse zwiazane z rozchodzeniem roznych fal, no i kierunkiem
    emisji anten.

> [...]
    >radiotelefon.
    >Sadzę, że Amerykanie to rozgryźli, ale raczej się do tego nie

    Taaa, szczegolnie gdy telefon wyprodukowala firma (strzelam) Motorola
    a satelite firma Hughes :-)

    Ale pamietasz skandal z dronami ? Nieszyfrowany strumien video.

    >Zwłaszcza, jeśli ten nasz miał jakiś scrabler niestandardowy.

    Made in USA :-)

    J.