  • 31. Data: 2017-04-19 10:25:34
    Temat: Re: Misiewicze
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 18 Apr 2017 16:19:14 +0200, Animka napisał(a):

    > W Centrum Szkolenia Policji w Legionowie też jest jakiś pan -
    > nadinspektor Misiewicz.

    Czy on również budzi zainteresowanie samego Orbana Północy?
    No i czy można mieć nadzieję, że powoła dla niego komisję złożoną z
    wybitnych osobistości?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
    Boga."
    Ambroży, mędrzec Kościoła

  • 32. Data: 2017-04-19 14:55:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...
    Dnia Fri, 14 Apr 2017 11:59:52 +0200, Wojtek napisał(a):

    >Rzecz polega na tym, że nie wszystkie nasze skarby narodowe nie
    >zostały
    >sprywatyzowane na początku transformacji, a teraz już nikt tego nie
    >zrobi,
    >bo jest za dużo dobrze płatnych posad do rozdania swoim.

    To z jednej strony, a z drugiej - powiedzmy, ze rzad dochodzi do
    wniosku, ze trzeba jednak postawic elektrownie jadrowa.
    Kto mialby to zrobic - rzad ?

    >Wcześniej jednak tu i ówdzie odbywały się nawet jakieś konkursy, a
    >członkowie zarządów i rad nadzorczych mieli jakie takie kwalifikacje.
    >Na fali dobrej zmiany nadleciała szarańcza, która nie zna żadnych
    >granic
    >obciachu i bezczelności. Osoby pokroju słynnej pani Janiny, czy
    >Jasińskiego
    >nie bywały prezesami Orlenu.

    Slynna pani Janina, to akurat kwalifikacje ma dobre, przynajmniej na
    papierze.

    J.

  • 33. Data: 2017-04-19 15:01:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-04-19 o 14:55, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > To z jednej strony, a z drugiej - powiedzmy, ze rzad dochodzi do
    > wniosku, ze trzeba jednak postawic elektrownie jadrowa.

    A ty jak chcesz chleb, to zakładasz piekarnię?

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2017-04-19 15:56:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >A ty jak chcesz chleb, to zakładasz piekarnię?

    Dobry chleb to tylko z wlasnego wypieku :-P

    Tym niemniej ... kto mialby zbudowac ?

    Czy po prostu ustawe przeglosowac - kazdy dostawca pradu ma
    wyprodukowac 10% z energii nuklearnej, mozna spelnic obowiazek w
    formie wykupu swiadectw energetycznych z takiej elektrowni.

    Pozostaja jeszcze inne mozliwosci - np nie dochodzic do wniosku, niech
    prad bedzie z czegokolwiek.
    Ale czy to aby na pewno dobre rzadzenie ?

    J.

  • 35. Data: 2017-04-19 20:39:24
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-19 o 10:25, Olin pisze:

    > Czy on również budzi zainteresowanie samego Orbana Północy?
    > No i czy można mieć nadzieję, że powoła dla niego komisję złożoną z
    > wybitnych osobistości?

    Już awansował z podinspektora bodajże na nadinspektora. Co dalej to nie
    jestem wrożką.

    --
    animka

  • 36. Data: 2017-04-20 10:53:22
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 19 Apr 2017 20:39:24 +0200, Animka napisał(a):

    > Już awansował z podinspektora bodajże na nadinspektora. Co dalej to nie
    > jestem wrożką.

    Pójdzie na praktykę do apteki i zostanie generałem.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 37. Data: 2017-04-20 10:56:36
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Pójdzie na praktykę do apteki i zostanie generałem.

    A do tego szpiegowanie na rzecz CIA/USA nie wystarczy? :-)
    [ Patrz pierwszy Polski szpieg-generał w NATO ]

    --
    A. Filip

  • 38. Data: 2017-04-20 12:16:37
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 19 Apr 2017 14:55:49 +0200, J.F. napisał(a):

    > powiedzmy, ze rzad dochodzi do
    > wniosku, ze trzeba jednak postawic elektrownie jadrowa.
    > Kto mialby to zrobic - rzad ?

    Rząd może, a nawet powinien, dojść do takiego wniosku i pomyśleć o
    finansowaniu. Samą budową lepiej niech się zajmą fachowcy od energetyki, a
    nie parówek i puszek po napojach. Na świecie liczy się 5 firm:
    - francuska Areva
    - rosyjski Rosatom
    - Westinghouse i General Electric z USA
    - Atomic Energy of Canada