  • 41. Data: 2005-11-08 22:47:36
    Temat: Re: Miganie światłami
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    maho napisał(a):

    > Hmm, przyjęcie nowego sposobu ostrzegania ma wtedy sen, kiedy ostrzegany
    > wie że powinien się czuć ostrzeżony :).
    >
    > Osobiście w życiu bym się nie zorientował że jak ktoś ma dwie anteny to
    > znaczy że "stoją".

    Chodzi o cos innego :)
    Ta druga antena sluzy do nadawania i odbierania sygnalu.
    Zazwyczaj na czestotliwosci 27.180MHz.

    Kierowcy moga na tej czestotliwosci wyslac pewne hasla typu "mobilki,
    jak sciezka na Gdansk?" i otrzymac rownie zaszyfrowana odpowiedz typu
    "na 116 w Grupach masz misiaki, dalej na 80 krokodyla i uwazaj na
    nieoswietlonego rowerzyste za jakis kilometr".

    O szczegoly sie dowiesz na grupie pl.rec.radio.cb :>

  • 42. Data: 2005-11-09 00:36:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
    wiadomości

    > Kierowcy wpadli już dość dawno na znacznie lepsze sposoby
    ostrzegania.
    > Można ich poznać po tym ze maja dodatkowa antenę na dachu :)
    > Czasem przypinana na magnes.

    Dziś miałem okazje obserwować głupotę w tym zakresie niektórych
    kierowców. Ja rozumiem, że w imię solidarności ostrzegają przed
    radarem. Można dyskutować nad etyką takiego postępowania, ale jako
    człowiek jestem w stanie to zrozumieć. Dziś jednak zobaczyłem mądrego
    inaczej, który ostrzegał samochody przed posterunkiem Straży
    Granicznej stojącym nieopodal granicy. Czynił to zapalczywie jeszcze 5
    km przed tym posterunkiem :-) czyżby solidaryzował się z nielegalnymi
    imigrantami mającymi zamiar uciec przez zieloną granicę?

  • 43. Data: 2005-11-09 00:39:23
    Temat: Re: Miganie ?wiatłami
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robert J." <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tylko kurcze u siebie nie włączę przednich nie włączywszy wcześniej
    > tylnych... :-((((. I po zabawie..... A miało być wesoło....

    To w takim razie zabiorą Ci dowód rejestracyjny przy najbliższym
    badaniu. A czasem nie masz na odwrót? Bo znam wiele przypadków, gdy
    jazda na przednich jest dopuszczalna przy zakazie jazdy na tylnych i
    żadnego odwrotnego.

  • 44. Data: 2005-11-11 23:11:02
    Od: "Gabriel" <gabriel_fWYTNIJ TO@wp.pl>

    A ja czasem ostrzegam jak nawet nie stoją :)
    Przynajmniej na chwile ludzie zwolnia :)

  • 45. Data: 2005-11-14 12:07:58
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 12 Nov 2005 00:11:02 +0100, "Gabriel" <gabriel_fWYTNIJ
    TO@wp.pl> wrote:

    >A ja czasem ostrzegam jak nawet nie stoją :)
    >Przynajmniej na chwile ludzie zwolnia :)
    Ja ostrzegam (tylko gdy nie stoja) tych co nie wlaczaja swiatel w
    okresie gdy nie ma obowiazku. Wtedy stanowia mniejsze zagrozenie, bo
    mimo ze gorzej widoczni - jada wolniej :)

    WAM
    --
    Sylwester 2005!
    Może nad morze?