  • 1. Data: 2005-11-07 19:39:00
    Temat: problem z ortodontą
    Od: "filigaro" <f...@o...pl>

    Ortodonta w Tarnowie wykonał aparat "ruchomy" mojemu dziecku (odcisk 100zł
    +aparat 500zł +każda wizyta 50zł).
    Po 6 m-ch użytkowania podczas mycia go szczoteczką do zębów aparat pękł.
    Ortodonta dał go do naprawy technikowi- jednak po włożeniu go do buzi aparat
    pękł (w tym samym miejscu- tuż obok śruby regulującej).
    Ortodonta nie chce słyszeć o reklamacji, twierdząc (niesłusznie !!!),że
    aparat musiał upaść na płytki w łazience i proponuje wykonanie nowego - za
    kolejną odpłatnością. To nie bardzo mi odpowiada, a poza tym kolejny aparat
    może ulec uszkodzeniu z przyczyny złego wykonania i idąc tym tokiem
    rozumowania będę zmuszony zakupić kolejny.
    Ortodonta odmawia podania mi adresu, bądź telefonu do technika , który
    wykonał aparat.
    Pomijajac sprawę nerwów i opóźnienia w leczeniu dziecka oraz jego stresu,
    dochodzi jeszcze problem narastających kosztów i straty ciągle brakującego
    czasu. Reklamacja (dotąd nieskuteczna) wymagała już przejechania 120 km
    prywatnym samochodem i wielu telefonów.
    Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym przypadkiem i może mi poradzić jak
    mogę dochodzić swoich praw?
    f.

  • 2. Data: 2005-11-07 22:15:45
    Temat: Re: problem z ortodontą
    Od: news <color@#wytnij.to#gazeta.pl>

    filigaro napisał(a):
    > Ortodonta w Tarnowie wykonał aparat "ruchomy" mojemu dziecku (odcisk 100zł
    > +aparat 500zł +każda wizyta 50zł).

    ja radzilbym zmienic ortodonte (klinike), zwlaszcza ze czeka cie jeszcze
    sporo wizyt - aparat ruchomy to dlugotrwala "kuracja" - powiedz obecnemu
    ortodoncie ze jesli nie uzna twojej reklamacji, udasz sie do innej
    kliniki - zabierz przy okazji odcisk za ktory zaplaciles. z nowym
    ortodonta sprobuj wynegocjowac nizsza oplate za nowy aparat,
    przedstawiajac niedogodnosci z poprzedniej kliniki.