  • 1. Data: 2005-11-07 19:50:13
    Temat: znowu popis interwencji z polsatu
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Myslalem ze juz nic mnie nie zaskoczy, do momentu gdy uslyszlaem przed
    momentem w TV jak
    policja oraz bohaterowie z programu publicznie w telewizji mowili ze ksiadz
    (jakis tam) posiada pisma gejowskie, przepraszam bardzo
    ale to nie jest zabronione, i jest niewatpliwie bardzo prywatna sprawa,
    pomijajac juz tych <tu sobie mozna wstawic dowolne> ,
    czy rzecznik policji (czy ktokolwiek z policji) moze do kamery o takich
    sprawach opowiadac?

    P.

  • 2. Data: 2005-11-07 21:08:54
    Temat: Re: znowu popis interwencji z polsatu
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dkob5n$q8u$1@inews.gazeta.pl...
    > Myślałem ze już nic mnie nie zaskoczy, do momentu gdy uslyszlaem
    przed
    > momentem w TV jak
    > policja oraz bohaterowie z programu publicznie w telewizji mówili ze
    > ksiądz (jakiś tam) posiada pisma bejowskie, przepraszam bardzo
    > ale to nie jest zabronione, i jest niewątpliwie bardzo prywatna
    sprawa,
    > pomijając już tych <tu sobie można wstawić dowolne> ,
    > czy rzecznik policji (czy ktokolwiek z policji) może do kamery o
    takich
    > sprawach opowiadać?

    Programu nie oglądałem. Może im te pisma do czego były potrzebne w
    kontekście. Bo co do ogólnej zasady oczywiście mieli rację. To, że
    jeden czyta pisma bejowskie, a innemu pasują kryminały, czy poezja, to
    w sumie jest prywatna sprawa zainteresowanego. A może to były pisma
    bejowskie z nieletnimi, albo inne zakazane ustawą?

  • 3. Data: 2005-11-08 10:37:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > w sumie jest prywatna sprawa zainteresowanego. A może to były pisma
    > bejowskie z nieletnimi, albo inne zakazane ustawą?

    sprawa dotyczyla ksiesdza ktory kiedys tam zostal prawomocnym wyrokiem sadu
    skazany
    za "dotykanie" nieletnich ponizej 15 roku a teraz trafil do innej parafii i
    odprawia msze,
    Nie bylo mowy ze pisma te dotcyza nieletnich. Po prostu otwarcie w mediach
    aby bylo pikantniej
    (bo innego powodu nie widze, sprawa generalnei nei ma zwiazku ze skazaniem)
    o tym wspomnieli.
    Mysle ze jakies granice sa, art 47 konstytucji jest dosc jasno sformulowany.

    "Bo co do ogólnej zasady oczywiście mieli rację. "
    rozwiniesz troszke ten fragment ?

    P.
    P.

  • 4. Data: 2005-11-08 23:24:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dkpv60$c59$1@inews.gazeta.pl...

    No to na pierwszy rzut oka ktoś dał ciała i naruszył art. 266§2 kk. Z
    tym, że zaznaczam, ze programu nie oglądałem i opieram li tylko na
    Twoim opisie.

  • 5. Data: 2005-11-09 11:55:07
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > No to na pierwszy rzut oka ktoś dał ciała i naruszył art. 266§2 kk. Z
    > tym, że zaznaczam, ze programu nie oglądałem i opieram li tylko na

    pieknie dziekuje. Z tym trzeba walczyc bo sie niewesolo zaczyna robic.
    Dojdzie do tego ze dziennikarze beda Ci zagladac do kibla jak sobie
    "dobrze robisz" a pozniej puszczac to w tv.

    P.