  • 1. Data: 2005-11-07 19:02:19
    Temat: zlozylem sgarge na policje i mnie wezwali
    Od: "Chiastic Slide \(aphex\)" <a...@W...pl>

    pobili pałami mojego kumpla i nawyzywali miesiac temu.
    Zlozylem skargę w jego im, a jemu niechcialo sie lazic po komisariatach.
    Wyslalem z netu, wezwali mnie komende jako świadka.
    Mam nadzieje ze mnie tam też nie sklepią pałami :-P
    czemu tak chętnie chcą współpracować, tzn. normalne było by chyba nawet na
    skargę nie odpowiadać. Ehh, dziwnie sie porobiło w tej IV RP za Kaczyńskiego
    :-P, dostałem ostanio 2 mandaty, tu mnie wzywają, tutaj laza po osiedlu,
    normalnie nowa Polska :-P

  • 2. Data: 2005-11-07 19:08:47
    Temat: Re: zlozylem sgarge na policje i mnie wezwali
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Chiastic Slide (aphex) napisał(a):

    > normalnie nowa Polska :-P

    No i ?

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC: Jackson [RIP] + AT 71 Magnum

  • 3. Data: 2005-11-07 21:30:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Chiastic Slide (aphex)" <a...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:8583f$436fa4b7$57cfe33d$30745@news.chello.pl...

    Wbrew pozorom zawsze tak było. Kluczową kwestią zazwyczaj było
    przekonanie tzw. statystycznego Polaka, że to nic nie da. Zazwyczaj
    daje, o ile istnieją faktycznie podstawy do uznania, że policjant
    popełnił błąd. Prawda jest taka, że wiele skarg wynika po prostu z
    nieznajomości przepisów prawa przez skarżących się, a jak ktoś zna
    prawo, to z kolei rzadko policja na jego szkodę narusza prawo, bo
    większość rzeczy wówczas da się w sposób cywilizowany załatwić.

  • 4. Data: 2005-11-07 22:21:54
    Od: "Chiastic Slide \(aphex\)" <a...@W...pl>

    > większość rzeczy wówczas da się w sposób cywilizowany załatwić.

    no ale co to znaczy ze wyciagna wnioski czy cos w tym stylu ?

  • 5. Data: 2005-11-08 05:19:50
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Chiastic Slide (aphex)" <a...@W...pl> napisał w
    wiadomości news:110d0$436fd37d$57cfe33d$9264@news.chello.pl...
    > no ale co to znaczy ze wyciągną wnioski czy cos w tym stylu ?

    Czy na pewno pod właściwym adresem skierowałeś pytanie? Nie wiem, co
    znaczy "czy coś w tym stylu".