  • 21. Data: 2004-10-24 07:45:45
    Temat: Re: Media Markt i reklamacja
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 23 paź o godzinie 15:50, na pl.soc.prawo, Chmielu napisał(a):

    > Obecnie tak... MKS 2004... Very Good...

    Chyba _tylko_ w Siedlcach :P
    Widział taki produkt jak NOD32 ?

    > Po co... ?!?
    > Uważasz, że wszystkie "_niezależne_" pisma i rankingi nie są stronnicze
    > (podobnie jak sądy niezawistne... :-) )
    > Czy Ty nie wiesz, czym rządzi się wolny rynek??

    > Preferencje i wybór produktu nalezy do nas - Administratorów.
    > My testujemy i dokonujemy wyboru...

    BTW - *administrujesz* tym SDI z Siedlec? :P

    Gwoli ścisłości - multum komputerów korzystających z dostępu do internetu
    nie jest ulokowana tylko w sieciach których admin instaluje oprogramowanie
    na bramie. Ponadto pomimo tego że komputery wewnątrz sieci nie mają
    zainstalowanych np. AV - to tylko świadczy o właścicielach tych komputerów.
    Dalej, jakim sposobem chcesz zmusić użytkownika sieci by zainstalował
    oprogramowanie takie którego Ty chcesz?

    > Może wystarczy... Proponuję EOT, bo to nie temat na tę grupę...

    Ale go kontynuujesz.

    ...wnxv xenw gnpl greebelfpv...

    --
    ......... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 22. Data: 2004-10-24 08:25:25
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości
    [...]
    > BTW - *administrujesz* tym SDI z Siedlec? :P

    EOT

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 23. Data: 2004-10-24 09:16:33
    Od: "Pax" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Pax" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ten system nie jest już wspierany (supportowany)
    > Przejdź na _legalnego_ Win XP i _koniecznie_ zaktualizuj via Windows
    Update
    > do SP2.
    >
    > --
    > Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

    No dobra a ile kosztuje oryginalny XP ? 800 600 a moze mniej ?? bo nie znam
    ceny ?

  • 24. Data: 2004-10-24 09:25:01
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > No dobra a ile kosztuje oryginalny XP ? 800 600 a moze mniej ?? bo nie
    > znam

    Wersja OEM XP Home Edition z najtańszą myszką poniżej 390,-PLN Brutto.
    Za tyle mam w naszym sklepie...

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 25. Data: 2004-10-24 10:52:12
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Ten system nie jest już wspierany (supportowany)

    Tu sie mylisz. Bylo o tym glosno.

    http://news.zdnet.co.uk/software/windows/0,39020396,
    39119028,00.htm

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 26. Data: 2004-10-24 11:38:03
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > Tu sie mylisz. Bylo o tym glosno.
    >
    > http://news.zdnet.co.uk/software/windows/0,39020396,
    39119028,00.htm

    Już nie jest...
    I mówię Ci to jako Autoryzowany Partner Microsoft.
    A już na pewno nie przez Microsoft:

    http://support.microsoft.com/gp/lifewin

    Windows 98 Second Edition 30-Jun-1999 30-Jun-2002
    Microsoft Windows 98 Standard Edition 30-Jun-1998 30-Jun-2002

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 27. Data: 2004-10-25 07:20:38
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Sun, 24 Oct 2004 13:38:03 +0200, Chmielu wrote:

    > Już nie jest...
    > I mówię Ci to jako Autoryzowany Partner Microsoft.
    > A już na pewno nie przez Microsoft:

    To się Pan mylisz Panie Autoryzowany.

    http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;%5
    BLN%5D;LifeAn1

    http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,114280,00.
    asp

    A co do mksa to racz się lepiej nie wypowiadać, to jeden z gorszych programów
    antywirusowych jakie widziałem i miałem okazję testować.

    pozdrawiam

    K.

  • 28. Data: 2004-10-25 10:40:05
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Karol Makowski" <s...@B...org> napisał w wiadomości

    > To się Pan mylisz Panie Autoryzowany.
    >
    > http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=fh;%5
    BLN%5D;LifeAn1

    > http://www.pcworld.com/news/article/0,aid,114280,00.
    asp

    Ale ja nie mówię o Windows Update, tylko o pomocy technicznej.
    Proszę, spróbujcie zadzwonić 0-801 308801 lub +48 22 594 19 i poprosić o
    pomoc do systemu Widows 98.
    http://support.microsoft.com/oas/default.aspx?Gprid=
    6513
    Ja - Partner - już dawno otrzymałem infomację o zakończeniu tzw.
    podstawowego wsparcia dla Windows 98.
    A Windows Update - jak najbardziej. Tylko, że to nie jest wsparcie
    techniczne, a jedyni publikacja poprawek do systemu, bez jego
    _unowocześniania_. Np. najnowszy Windows Media Player 10 już pod Win98 nie
    pracuje...
    To tyle tytułem komentarza...

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 29. Data: 2004-10-25 11:04:28
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Oct 2004, rezist.com wrote:
    [...]
    > + Ja stosuje wylacznie skaner online. Niestety ale wiekszosc
    > + softu antywirusowego zbyt mocno obciaza komputer.

    Dobrze gada.
    "Otworzyłem tego ZIPz z DVD-ROMU i komp już kwadrans wisi ! Co robić ?"
    :]

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 30. Data: 2004-10-25 11:07:41
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 23 Oct 2004, Chmielu wrote:

> [...]
    > + > chodzi bez sterownikow
    > +
    > + Ten system nie jest już wspierany (supportowany)

    ...przez Microsoft. Co to obchodzi legalnego użytkownika któremu
    Win98SE działa - tylko PenDrive którego sprzedawca obiecywał
    działanie pod Win98SE - nie chce ?

    pozdrowienia, Gotfryd