  • 1. Data: 2004-10-23 08:20:43
    Temat: problem z lokatorami
    Od: "Kasia" <K...@p...fm>

    Witam!
    Mieszkam we wspólnocie mieszkaniowej, niedawno był remont dachu i w związku
    z powyższym teraz jest problem tego typu, iż pewni lokatorzy utrudniają
    wejście na dach w celu zabezpieczenia anteny, która mąż używa w celu
    łaczności krótkofalarskich(oczywiście posiada licencję), czy mają prawo
    zabronić wejścia na dach?? wydaje mi się to absurdem, ale dla pewności
    pytam, byłabym wdzieczna za odp i ewentualnie jakąś podstawę prawną o ile
    takowa istnieje
    Z góry dziękuję
    Kaśka

  • 2. Data: 2004-10-23 11:19:27
    Temat: Re: problem z lokatorami
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cld41f$tv5$1@83.238.28.33>, Kasia wrote:
> [...]
    > zabronić wejścia na dach?? wydaje mi się to absurdem, ale dla pewności
    > pytam, byłabym wdzieczna za odp i ewentualnie jakąś podstawę prawną o ile

    A googlałaś już?

    http://tinyurl.com/63eut

    Albo konkretniej:
    http://tinyurl.com/3kcrk