  • 11. Data: 2004-10-23 12:22:16
    Temat: Re: Media Markt i reklamacja
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Pax" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:cldg8l$ksi$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mks vir z calym szacunkiem dla niezyjacego jesgo autora to moze jest i
    > dobry
    > w przedszkolu.

    Z całym szacunkiem dla Ciebie... MKS to _najlepszy_ produkt antywirusowy na
    rynku polskim...
    Wdrażałem różne programy antywirusowe.
    Administruję sieciami komputerowymi, gdzie bezpieczeństwa strzeże właśnie
    MKS. Niczego jeszcze nie przeoczył...
    Trzeba go tylko poprawnie skonfigurować i aktualizować...

    > Mialem wielkie problemy z XP zdazalo sie ze nawet w ciagu
    > jednego dnia 100 roznych wirusow.

    To pewnie przez te luki w systemie XP :-)

    > No to w koncu co ja mam zrobic ??? Isc do Media Markt po te sterowniki

    Do Media Markt po sterowniki iść możesz, ale
    _na_pewno_powinieneś_zaktualizować_system_.

    > czy
    > zaktualizowac sysytem ???

    Odpowiedź na to pytanie jest _oczywista_ :-)

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 12. Data: 2004-10-23 13:09:31
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 23 paź o godzinie 14:22, na pl.soc.prawo, Chmielu napisał(a):

    > Z całym szacunkiem dla Ciebie... MKS to _najlepszy_ produkt antywirusowy na
    > rynku polskim...

    Na polskim rynku to najlepszy produkt w tej kategorii????
    No comments.

    > Wdrażałem różne programy antywirusowe.

    I śmiesz twierdzić że MKS to taki skuteczny i dobry, szybki program AV??

    > Administruję sieciami komputerowymi, gdzie bezpieczeństwa strzeże właśnie
    > MKS. Niczego jeszcze nie przeoczył...

    Mało widziałeś.

    > Trzeba go tylko poprawnie skonfigurować i aktualizować...

    Pokaz mi testy, porównania MKSa na tle konkurencji obecnej _na polskim
    rynku_ w magazynie np. VBulletin.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 13. Data: 2004-10-23 13:14:02
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > SP1 i SP2 da się zainstalować wszędzie tam, gdzie system jest
    > _licencjonowany_, czyli legalny...

    lol, nie wyczules ironii? :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 14. Data: 2004-10-23 13:42:54
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości

    > lol, nie wyczules ironii? :D

    Wyczułem... ;-) :-)
    Tylko postanowiłem doprecyzować, coby dla Wszystkich było jasne... :D

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 15. Data: 2004-10-23 13:50:36
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Artur Ch." <s...@r...pbz> napisał w wiadomości

    > Na polskim rynku to najlepszy produkt w tej kategorii????

    Obecnie tak... MKS 2004... Very Good...

    > No comments.

    No Problem... :-)

    > I śmiesz twierdzić że MKS to taki skuteczny i dobry, szybki program AV??

    Jak wyżej...

    > Mało widziałeś.

    No comments... :-)

    > Pokaz mi testy, porównania MKSa na tle konkurencji obecnej _na polskim
    > rynku_ w magazynie np. VBulletin.

    Po co... ?!?
    Uważasz, że wszystkie "_niezależne_" pisma i rankingi nie są stronnicze
    (podobnie jak sądy niezawistne... :-) )
    Czy Ty nie wiesz, czym rządzi się wolny rynek??

    Preferencje i wybór produktu nalezy do nas - Administratorów.
    My testujemy i dokonujemy wyboru...

    Może wystarczy... Proponuję EOT, bo to nie temat na tę grupę...

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 16. Data: 2004-10-23 14:43:26
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Preferencje i wybór produktu nalezy do nas - Administratorów.
    > My testujemy i dokonujemy wyboru...

    Ja stosuje wylacznie skaner online. Niestety ale wiekszosc
    softu antywirusowego zbyt mocno obciaza komputer. Co do Trojanów
    to jak maja wlizc przez IE to i tak wliza i siedza pozniej w cache.

    Zwykle wyrzucam jednego, dwa na kwartal.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 17. Data: 2004-10-23 15:56:20
    Od: "Pax" <p...@p...pl>

    Nic nie daly aktualizacje ba wrecz jesr nawet gorzej teraz nie czyta wogole
    dysku CD z oprogramowaniem Pieprze to poczekam az Microsoft wypusci na rynek
    nowy system a XP stanie sie na tyle nie atrakcyjny i stary podobnie jak 98
    ze nikt na niego nie bedzie chcail pisac wirusow i tym podobnych gluopt. Tak
    na marginesie ja takiego hakera to na pal bym nabil zeby odpokutowal te
    wszystkie wlamania do obcych komputerow !

  • 18. Data: 2004-10-23 16:05:29
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

> [...]
    > na marginesie ja takiego hakera to na pal bym nabil zeby odpokutowal te
    > wszystkie wlamania do obcych komputerow !

    Nie zaktualizowałeś systemu Windows XP ( a przynajmniej nie do końca) dowód:
    Masz : Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    Powinienieś mieć : Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2118

    Więc proponuję jeszcze troszkę wysiłku włożyć... :-)
    Proponuję odwiedzić http://support.microsoft.com/default.aspx?ln=PL

    Dla mnie EOT

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 19. Data: 2004-10-23 17:07:10
    Od: "Pax" <p...@p...pl>

    Użytkownik "Chmielu" <j...@A...pccom.info> napisał w wiadomości

> [...]
    > Powinienieś mieć : Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2118
    >
    > Więc proponuję jeszcze troszkę wysiłku włożyć... :-)

    DZIEKI za info ale ja mam Windows 98 a nie XP pod XP ten pen o ktorym mowa
    chodzi bez sterownikow

  • 20. Data: 2004-10-23 17:57:44
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > DZIEKI za info ale ja mam Windows 98 a nie XP pod XP ten pen o ktorym mowa
    > chodzi bez sterownikow

    Ten system nie jest już wspierany (supportowany)
    Przejdź na _legalnego_ Win XP i _koniecznie_ zaktualizuj via Windows Update
    do SP2.

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]