  • 31. Data: 2004-10-25 11:20:50
    Temat: Re: Media Markt i reklamacja
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    > "Otworzyłem tego ZIPz z DVD-ROMU i komp już kwadrans wisi ! Co robić ?"

    Być może w programie antyvirusowym masz włączone skanowanie archiwów no i
    właśnie teraz to się robi... :-)

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 32. Data: 2004-10-25 11:44:11
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Pax wrote:

> [...]
    > mnie do powrotu do Windowsa 98. W czym problem ? Otoz Pen Drive
    > dziala pod Windowsem XP bez zarzutu nie potrzebuje tak zwanych
    > sterownikow. Windows 98 wymaga sterownikow do Pen Drivea. Wraz z tym
    > urzadzeniem dostarczona jest plyta CD wraz ze sterownikami pod
    > Windows 98 ! Dostarczona hehehehheeh na plycie w ulotkach napisane
    > jest ze sa sterowniki pod Windows 98 i ze urzadzenie dziala w tym
    > systemie bez problemu. Klopot w tym ze NIE MA sterownikow ani na CD
    > ani na stronie producenta tego urzadzenia. Pytanie brzmi co mam

    Napisać na pl.benchmark.
    Tam ci powiedzą co masz zrobić, co ściągnąć i co zainstalować.
    Jak będą mieli dobry humor, to sami ściągną co ci potrzeba, wrzucą na
    jeden ze swoich serwerów i napiszą coś w stylu nieśmiertelnego "na ftp
    poniżej" Luki Vandergaarta.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 33. Data: 2004-10-25 12:26:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Oct 2004, Chmielu wrote:

> [...]
    > +
    > + Być może w programie antyvirusowym masz włączone skanowanie archiwów no

    Toż właśnie to nie było MOJE pytanie tylko cytat :)
    Odpowiedź: "resetnij i wyłącz antywira" :>
    Takoż uważam że używanie wszelakiej maści "antywirusów aktywnych"
    powinno być zakazane. Przez zdrowy rozsądek :) bo jak ktoś musi mieć
    wolniejszy komp za każdą cenę to da się to inaczej załatwić ;)

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 34. Data: 2004-10-25 12:51:03
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 25 paź o godzinie 12:40, na pl.soc.prawo, Chmielu napisał(a):

    > A Windows Update - jak najbardziej.

    To jednak jest support czy nie - sam sobie przeczysz. :P
    Telefoniczny - to pikuś - grunt że łaty są 'produkowane'

    > Tylko, że to nie jest wsparcie
    > techniczne, a jedyni publikacja poprawek do systemu, bez jego
    > _unowocześniania_. Np. najnowszy Windows Media Player 10 już pod Win98 nie
    > pracuje...

    Czy załatanie dziury to jest unowocześnianie ????
    Śmiem wątpić - to po prostu naprawienie swojego błędu /czyt. MS/

    Co do WMP - taka analogia - to np. to że MS Office 2003 nie uruchomi się na
    systemach <NT4 with SP4 .....

    > To tyle tytułem komentarza...

    Hmmm ..... coś Ci nie idzie stary :P

    --
    Herbi
    25-10-2004 14:50:54

  • 35. Data: 2004-10-25 13:03:09
    Od: Herbi <x...@a...pl>

    Dnia 25 paź o godzinie 14:26, na pl.soc.prawo, Gotfryd Smolik news
    napisał(a):

> [...]
    > powinno być zakazane. Przez zdrowy rozsądek :) bo jak ktoś musi mieć
    > wolniejszy komp za każdą cenę to da się to inaczej załatwić ;)

    Zakazane stosowanie monitora AV ???
    MEGA ROTFL
    Gotfryd - bój się Boga!!!

    _Normalny_ program AV praktycznie nie obciąża systemu, pracuje sobie w tle
    i nie zawadza - jest kilka takich programów - na pewno nie należy do nich
    MKS :D

    --
    Herbi
    25-10-2004 15:03:07

  • 36. Data: 2004-10-25 14:15:48
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Herbi" <x...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To jednak jest support czy nie - sam sobie przeczysz. :P
    > Telefoniczny - to pikuś - grunt że łaty są 'produkowane'

    Nie przeczę, tylko cytuję za M$...
    W mniemaniu producenta (M$) wsparciem technicznym nazywamy możliwość
    rozwiązywania problemów pojawiających się _podczas_ eksloatacji, czyli np.
    "Dlaczego mój CD-ROM nie startuje po włożeniu płytki z fukcją AutoRun?
    Windows Update to nie wsparcie techniczne, a łatanie dziur (taki "inny"
    support;-) ;P

    > Czy załatanie dziury to jest unowocześnianie ????

    Nie. Stanowczo nie (w myśl teorii M$).
    Unowocześnianie to zmiana wersji np. wspomnianego przeze mnie Windows Media
    Player z 9 na 10.
    Dla Windos 98 będą wypuszczane _tylko_ i _wyłącznie_ poprawki do dziur
    znalezionych w (przykładowo wspomnianym) Windows Media Player.

    > Śmiem wątpić - to po prostu naprawienie swojego błędu /czyt. MS/

    Wyjaśnienie powyżej...

    > Hmmm ..... coś Ci nie idzie stary :P

    Nie musi iść... Musi _stać_... ;-) ;P :D
    Wiem, co mówię i mówię ze świadomością. Tylko nie wszyscy odróżniają
    "Wsparcie Tecniczne" od "Windows Update Support" :-)

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 37. Data: 2004-10-25 14:30:34
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Mon, 25 Oct 2004 16:15:48 +0200, Chmielu wrote:

    > Nie musi iść... Musi _stać_... ;-) ;P :D
    > Wiem, co mówię i mówię ze świadomością. Tylko nie wszyscy odróżniają
    > "Wsparcie Tecniczne" od "Windows Update Support" :-)

    Wiesz, cała historia rozchodzi się o to, że ludzi (w tym np moja firma)
    muszą pracować na Windows 98. Microsoft dlatego przedłużył support
    dla tego systemu, ponieważ ludzie bali się, że systemy przestaną być
    odporne na nowe luki ( :-) ). I wlasnie o taki support chodziło mi
    i jak się zdaje wszystkim oprócz Ciebie.

    A wracając do tematu mksa: Próbowałeś go stawiać na serwerze z circa
    1000 (to nie dużo) kontami pocztowymi z dość dużym ruchem?

    K.

  • 38. Data: 2004-10-25 14:55:08
    Od: "Chmielu" <j...@A...pccom.info>

    Użytkownik "Karol Makowski" <s...@B...org> napisał w wiadomości

    > Wiesz, cała historia rozchodzi się o to, że ludzi (w tym np moja firma)
    > muszą pracować na Windows 98.

    Zacznijmy od tego, że nie muszą, ale chcą. Natomiast cała histora rozchodzi
    się o niedziałający pod Win 98 PenDrive... ;P :-)

    > Microsoft dlatego przedłużył support
    > dla tego systemu, ponieważ ludzie bali się, że systemy przestaną być
    > odporne na nowe luki ( :-) ).

    W kwestii "dlaczego M$ przedłużył support" to się wypowiadać nie będę, bo
    nie jestem rzecznikiem M$...
    Ale IMHO zrobił bardzo słusznie. Sam mam wiele stanowisk z Windows 98 SE i
    jestem też zadowolony z takiej decyzji M$...

    > I wlasnie o taki support chodziło mi
    > i jak się zdaje wszystkim oprócz Ciebie.

    Chodziło o nazywanie rzeczy po imieniu... :-)
    A dokładnie o przedmiotowy PenDrive... :-)

    > A wracając do tematu mksa: Próbowałeś go stawiać na serwerze z circa
    > 1000 (to nie dużo) kontami pocztowymi z dość dużym ruchem?

    Nie. Jeszcze nie. I nie pytaj dlaczego... :-)

    --
    Jarosław Chmielewski [alias: Chmielu]

  • 39. Data: 2004-10-25 15:10:33
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On Mon, 25 Oct 2004 16:55:08 +0200, Chmielu wrote:

    > Zacznijmy od tego, że nie muszą, ale chcą. Natomiast cała histora rozchodzi
    [...]

    Muszą. Mamy program, którego jeszcze długo nie będziemy mogli zastąpić
    czymś innym. Działa tylko w DOSie bądź trybie dosowym w małych windowsach.
    Samego DOSa postawić nie mogę, bo ludzie klikają też rzeczy, które sa
    dostępne tylko pod windows.

    Oczywiście możemy wdrożyć nowe oprogramowanie, tylko obecnie znajdujemy
    parę innych zastosowań dla naszych paru milionów USD.

    K.

    PS: na EOT już czas.

  • 40. Data: 2004-10-25 15:16:00
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Karol Makowski pisze:

> [...]
    >
    > Oczywiście możemy wdrożyć nowe oprogramowanie, tylko obecnie znajdujemy
    > parę innych zastosowań dla naszych paru milionów USD.

    Nie przesadzaj..

    Sa inne rozwiazania niz bzdurne trzymanie sie przestarzalego systemu

    Boguslaw