  • 1. Data: 2004-10-23 06:03:02
    Temat: termin wezwania
    Od: "KOMTEL" <k...@s...pl>

    Dostałem w piątek wezwanie na policję na poniedziałek, jestem w charakterze
    świadka, ale wezwanie mam o 100 km od siebie. Czy są jakieś możliwości, aby
    się nie zgłosić?
    Komtel

  • 2. Data: 2004-10-23 07:39:57
    Temat: Re: termin wezwania
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > =3Fwiadka, ale wezwanie mam o 100 km od siebie. Czy s=3F jakie=3F możliwo=3Fci, aby
    > się nie zgłosić?

    Na wezwaniu masz pouczenie jakie sa twoje prawa.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2004-10-23 20:47:13
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    Użytkownik "KOMTEL" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    charakterze
    > świadka, ale wezwanie mam o 100 km od siebie. Czy są jakieś

    zadzwon do nich i grzecznie popros. jest mozliwosc, alby przeszlali
    prosbe do "Twojego" komisariatu o przesluchanie Cie. jezeli to drobna
    sprawa to szanse sa spore

    pozdro