  • 431. Data: 2007-12-08 12:40:02
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo napisał(a):

    > Nie istotne jaka to kwota. Jeśli wiem, że we wrześniu będzie to
    > zamiast 4 stów wydatek rzędu 8 stów to z tych czterech odkładam, by
    > uzbierać dodatkowe 4.

    A w czasie odkładania zatykasz gębę korkiem?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 432. Data: 2007-12-08 13:08:32
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule krys napisał(a):

    > A w czasie odkładania zatykasz gębę korkiem?

    Czyli zakładamy, że miesięczne alimenty wystarczają *tylko* na wegetację,
    tak?

    No to idziemy do sądu by były o 50zł wyższe i te 50zł odkładamy na miesiące
    w których trzeba kupić coś więcej niż chleb ze smalcem.

    pozdr,
    fEnIo

    --
    ,''`. Bartosz Fenski | mailto:f...@d...org | pgp:0x13fefc40 | irc:fEnIo
    : :' : 32-050 Skawina - Glowackiego 3/15 - malopolskie v. - Poland

  • 433. Data: 2007-12-08 13:24:25
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

> [...]

    > No to idziemy do sądu by były o 50zł wyższe i te 50zł odkładamy na
    > miesiące w których trzeba kupić coś więcej niż chleb ze smalcem.

    No a założenie było, żeby nie sumować wszystkich wydatków i na tej
    podstawie nie żądać jakiejś kwoty alimentów. To byście się z Przemkiem
    dogadali, jak w końcu ma być , co?

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 434. Data: 2007-12-08 15:55:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Szerszen wrote:

    > widze ze zgubiles juz sie w dyskusji :)

    Co do twojego 'widzenia' to -20D to minimum.

    > czpiam sie tylko tez wysuwanych tu miedzy innymi przez ciebie

    Sam już nie wiesz, co piszesz...

    > po prostu nie rozumiesz

    Rozumiem, kłamczuszku.

    > usprawiedliwione to szerokie pojecie

    Nie aż tak.

    > juz ci pisalem mebelku, abys swoje watpliwej jakosci przemyslenia
    > zachowal dla siebie

    Możesz mi nafiukać, prymitywie.

    > no prosze prosze, wiec skoro mowa o antykoncepcji to wracamy do
    > poczatku, zalozymy sie ze kobieta nie ma ostatniego slowa?

    Bo co? Mąż zrobi jej na siłę płukanie żołądka? Odbierze jej pigułki?
    Zedrze plasterek? Zwiąże? Zgwałci?

    > chyba nie kumasz, ze aby ostatnie slowo nalezalo do zony, to mogli by
    > wspolzyc tylko 10 dni w miesiacu, a i to pod warunkiem, ze z nia
    > wszystko w porzadku

    Jesteś kompletnym ignorantem, także w dziedzinie antykoncepcji.

  • 435. Data: 2007-12-08 16:24:56
    Od: Bartosz Feński aka fEnIo <f...@d...org>

    W artykule krys napisał(a):

    > No a założenie było, żeby nie sumować wszystkich wydatków i na tej
    > podstawie nie żądać jakiejś kwoty alimentów. To byście się z Przemkiem
    > dogadali, jak w końcu ma być , co?

    A to psiepraszam, bo widocznie Przemka wypowiedź przeoczyłem.

    pozdr,
    fEnIo

  • 436. Data: 2007-12-08 16:53:00
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo napisał(a):

    > A to psiepraszam, bo widocznie Przemka wypowiedź przeoczyłem.

    Nic nie szkodzi, ja się nie gniewam.
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 437. Data: 2007-12-08 17:03:20
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > czyli wysokosc zalezy "od usparwiedlwionych potrzeb oraz wysokosci zarobkow" a
    > nie "od usparwiedlwionych potrzeb albo wyskosci zarobkow" wiec nie wprowadzaj
    > ludzi w blad.

    zapominasz o jednym, to matka dowodzi co jest usprawiedliiona potrzeba, a sad,
    albo sie z tym godzi albo nie, usprawiedliwione potrzeby to dla jednego bedzie
    500 a dla drugiego 2000, takie alimenty tez bywaja

  • 438. Data: 2007-12-08 17:11:55
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:gprq25-bq9.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Możesz mi nafiukać, prymitywie.

    i to pisze gosci ktory wstydz sie wlasnego nazwiska

    jak bys sie nie krecul to i tak na odleglosc widac, ze blizej ci do taboretu niz
    do wulkanu

    > Bo co? Mąż zrobi jej na siłę płukanie żołądka? Odbierze jej pigułki?
    > Zedrze plasterek?

    a czy ty myslisz ze kazda kobieta moze uzywac hormonow?

    > Zwiąże? Zgwałci?

    a po co, mozna po dobroci

    > Jesteś kompletnym ignorantem, także w dziedzinie antykoncepcji.

    najwyrazniej w tej kwestii wiem wiecej od ciebie

  • 439. Data: 2007-12-08 17:14:03
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w wiadomości

    > kurwa!

    sunku, przeczytaj co sam napisales, ale przeczytaj ze zrozumieniem
    "Przerabialem dziecko jako opiekunka."

    w tej glazie dyskucji o to mi wlasnie chodzilo

  • 440. Data: 2007-12-08 18:48:05
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    Henry(k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał(a):

    > Przypomina mi się mój kolega w pracy - wprawdzie chodzi z nami na obiady,
    > ale zawsze zamawia najtańszy wariant. Samochód ma mały, z ubraniami nie
    > szaleje, na imprezkach jedno piwko i wystarczy. No i muszę powiedzieć że po
    > tym jak wrócił z 3 tygodniowego wyjazdu do Birmy, to chyba też się
    > przerzucę na najtańszy wariant w stołówce.

    Wiem, że Bolanda to biedny kraj, ale uwierz mi na słowo: istnieją ludzie,
    których stać i na fajne wakacje, i duży samochód, i t-shirty z 100 zł bez
    przeceny, ba, w dodatku mają jeszcze mieszkania i chodzą do knajp, nie
    poprzestając na jednym piwie. Serio-serio.

    --
    JoP