  • 441. Data: 2007-12-09 08:41:26
    Temat: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjdkrm$3ue$1@inews.gazeta.pl...

    > zapominasz o jednym, to matka dowodzi co jest usprawiedliiona potrzeba,
    > a sad, albo sie z tym godzi albo nie, usprawiedliwione potrzeby to dla
    > jednego bedzie 500 a dla drugiego 2000, takie alimenty tez bywaja

    tak tak, tylko ty mowisz o zmianie placowki publicznej na niepubliczna
    bo ojca na to stac (i inne cuda wymeiniales) , a to juz nie jest
    upsrawidlwiiona potrzeba - bo jest wygodnie, co innego gdy tak caly czas
    bylo.

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    .. Czy ta kobieta jest pasożytem:

  • 442. Data: 2007-12-09 08:45:15
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):
    > Sowiecki Agent napisał(a):
    >
    > Mógłbyś wrotkę zostawiać? Dziękuję.
    >
    > Mało kto ma więcej nioz 500 zł alimentów, więc o jakich kosmicznych
    > kwotach mówisz? A 500 zł, to nie jest wcale tak dużo, zwłaszcza, jak
    > się tworzy nowe gospodarstwo domowe, jeśli dotychczas inaczej się
    > planowało budżet i wydatki, bo i majątek był wspólny.

    zdaje sie ze sie wypowiadamy w zakresie konrektnego watku a tu rzucaja
    kwoty 2 tys (przy zarobkach kobiety 1300) i na sile probuja to
    usparwewidlwiic sumujac wydatki z calego roku (buty, kurtka) tarktujac
    to jako kwote ktora nalezy wydawac co miesiac.

    > To może ja Ci przetłumaczę z polskiego na nasz: Agnieszka wyraziła
    > pogląd, że szumowiną jest ktoś, kto zarabia 250000 zł, a własnemu
    > dziecku każe życ wraz z matką za 1500 tylko dlatego, żeby im pokazać,
    > kto tu jest panem i władcą. I jak chcą, to niech się popłaszczą, to
    > może im stówke dorzuci łaskawie.Podzielam ten pogląd.

    a gdzie ja napisalem ze dlategi by im pokazac i za tyle kaze zyc, czy ty
    kurwa nie rozrozniasz zobowiazania z gory narzuconego przez sad od tego
    co mezczyzna da dodatkowo z wlasnej woli jezeli ma taka mozliwosc?
    Moj wujek ma zasadzone alimenty, jego dziecko pisze do niego smsa typu
    wplac mi huju tyle i tyle na konto. Tym sie wlasnie konczy wasze
    prostackie rozumowanie. Myslisz ze w taki sposob by sie do niego
    zwrocila gdyby $ zalezaly od jego woli?

    P.

  • 443. Data: 2007-12-09 08:46:09
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > wplac mi huju tyle i tyle na konto. Tym sie wlasnie konczy wasze
    > prostackie rozumowanie. Myslisz ze w taki sposob by sie do niego

    to gloweni a propo zaskorniakow o kotrych szerszen i Agnieszka pisali
    (narzuconych przez sad) przeznaczonych dla dziecka bo ociec duzo zarabia.

  • 444. Data: 2007-12-09 08:49:57
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Co nie oznacza, że ma się przed byle usenetowiczem wywnętrzać. Podaje
    > tyle informacji, ile uzna za stosowne.

    to niech nie placze gdy jej po glowce nie poglaszzca

    > I na pewno się rozpłacze, jak
    > się obrazisz i nie odpowiesz.

    tylko wypadalo by rowniez z waszej strony nie bawic sie we wrozkarstwo,
    poraz n-ty piszecie o choroboach ktore wymagaja cholendarnych kwot i
    duzo opieki, tylko o czy m my wogole mowilm,y skoro nic nie wiadomo?

    > Na szczęście nie ty o tym decydujesz. I twoje zdanie się nie liczy :-P

    ale bylo by to uczciwe wyjscie i usparwiedlwiione, tyle ze nie w smak wam :)

    > A skąd, czyste realia. Autopsja.

    wrozkartswo bo nie wiadomo na co choruje a jak czetso choruje na dana
    chorobe to nalezy zaszczepic.

  • 445. Data: 2007-12-09 08:52:05
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > w wiadomości news:gprq25-bq9.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > i to pisze gosci ktory wstydz sie wlasnego nazwiska

    generalnie nie przepadam za nim ale on sie nazwiskiem podpisuje, a Ty co ?

    P.

  • 446. Data: 2007-12-09 08:52:46
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Szerszen napisał(a):

    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fjdlru$61r$3@inews.gazeta.pl...

    > sunku, przeczytaj co sam napisales, ale przeczytaj ze zrozumieniem
    > "Przerabialem dziecko jako opiekunka."
    >
    > w tej glazie dyskucji o to mi wlasnie chodzilo

    wyjasnij moze o co, bo nie bardzo rozumiem.

  • 447. Data: 2007-12-09 08:53:51
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Ona zarabia na swoje utrzymanie, nie zauważyłeś? Tyle, że za mało, zeby
    > na nią i dziecko spokojnie wystarczyło od 1. do 1. Ma do zapłacenia
    > media, czynsz, przedszkole/opiekunkę. I rolą ojca jest spowodować, żeby
    > jednak spokojnie im na zycie starczyło( tak, czynsz i media też są
    > kosztem utrzymania dziecka)

    piszemy o zadaniu 2 tys. Ty piszesz o ptzertrwaniu od 1 do 1 i o
    alimentowach w wysokosci 500 zl(wyzej), albo badz konksekwetna albo
    dziekuje za rozmowe.

    P.

  • 448. Data: 2007-12-09 08:55:16
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Bartosz Feński aka fEnIo napisał(a):

    > A to psiepraszam, bo widocznie Przemka wypowiedź przeoczyłem.

    czemu, przeciez to jest dokladnie to o czym piszesz.

  • 449. Data: 2007-12-09 08:56:41
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > czemu, przeciez to jest dokladnie to o czym piszesz.

    rozueminie moich slow jako odkladanie calosci alimentow na inny miesiac
    jest czystym prymitywizmem (jezlei robi tak krys), chodzi o to by
    otrzymujac np 600 zl, wlasie odkaldala te 50 czy 100 by byla wieksza
    kwota na inny meisiac, na buty, na ksiazki, n akurtke, zaleznie od pory
    roku.

  • 450. Data: 2007-12-09 12:05:54
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):

> [...]
    > usparwewidlwiic sumujac wydatki z calego roku (buty, kurtka) tarktujac
    > to jako kwote ktora nalezy wydawac co miesiac.

    Taaak, a 250 tys. to kto do wątku wrzucił?

    > a gdzie ja napisalem ze dlategi by im pokazac i za tyle kaze zyc, czy
    > ty kurwa nie rozrozniasz zobowiazania z gory narzuconego przez sad od

    W ten sposdób, to może zwracaj sie do koleżanek z podwórka, ja się do
    ciebie tak nie zwracam, chociaz może powinnam.

> [...]
    > konczy wasze prostackie rozumowanie. Myslisz ze w taki sposob by sie
    > do niego zwrocila gdyby $ zalezaly od jego woli?

    Jak wychował, tak ma. Na szacunek trzeba zapracować. Moja znajomą były
    mąż okradł i wystawił z dziećmi na ulice, bo mu się nowej laski
    zachciało. Jego dług alimentacyjny urósł do potężnych rozmiarów. I
    jakoś nie przeszkadza mu, że dzieci żyją z łaski na uciechę.

    --
    pozdrawiam
    Justyna