  • Date: Sat, 08 Dec 2007 16:55:03 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mąż nas zostawia :( Mam kilka pytań

    Szerszen wrote:

    >> Art. 60KR.
    >
    > widze ze zgubiles juz sie w dyskusji :)

    Co do twojego 'widzenia' to -20D to minimum.

    > czpiam sie tylko tez wysuwanych tu miedzy innymi przez ciebie

    Sam już nie wiesz, co piszesz...

    > po prostu nie rozumiesz

    Rozumiem, kłamczuszku.

    > usprawiedliwione to szerokie pojecie

    Nie aż tak.

    > juz ci pisalem mebelku, abys swoje watpliwej jakosci przemyslenia
    > zachowal dla siebie

    Możesz mi nafiukać, prymitywie.

    > no prosze prosze, wiec skoro mowa o antykoncepcji to wracamy do
    > poczatku, zalozymy sie ze kobieta nie ma ostatniego slowa?

    Bo co? Mąż zrobi jej na siłę płukanie żołądka? Odbierze jej pigułki?
    Zedrze plasterek? Zwiąże? Zgwałci?

    > chyba nie kumasz, ze aby ostatnie slowo nalezalo do zony, to mogli by
    > wspolzyc tylko 10 dni w miesiacu, a i to pod warunkiem, ze z nia
    > wszystko w porzadku

    Jesteś kompletnym ignorantem, także w dziedzinie antykoncepcji.