  • 1. Data: 2003-12-10 18:01:19
    Temat: Mandat za wykroczenie drogowe
    Od: "Kasia Czyż" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Dostałam dzisiaj mandat za przejazd na czerwonym świetle. Faktycznie, jak
    mijałam sygnalizator mrugnęło czerwone, moja wina :( Pan policjant wypisał
    kwotę 500 zł &#8211; chyba maksymalna, dla tego rodzaju wykroczenia i nie jestem w
    stanie w tym miesiącu zapłacić.

    Co mi grozi za niezapłacenie mandatu? Słyszałam, że niezapłacone mandaty
    rozliczane są z zaliczki na podatek przez US &#8211; jakie w moim przypadku byłyby
    koszty administracyjne oraz ewentualnie koszty dodatkowe?

    Z góry dziękuję za pomoc

    Pozdrawiam serdecznie, Kasia

  • 2. Data: 2003-12-10 19:51:25
    Temat: Re: Mandat za wykroczenie drogowe
    Od: "pestifer" <p...@U...fm>

    Użytkownik "Kasia Czyż" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    przypadku byłyby
    > koszty administracyjne oraz ewentualnie koszty dodatkowe?

    komornik

  • 3. Data: 2003-12-11 00:14:43
    Od: "beny" <b...@p...com.pl>

    > przypadku byłyby
    >
    > komornik

    no nie tak od razu :)

    ja z natury nie place andatow w terminie
    srednio przychodzi do mnie taki mandat po poltora roku :)

    pamietam ze na mandat w wysokosci 300 PLN zaplacilem
    kosztow 3 PLN :)
    calkiem niezly kredyt

    sciagniecie mandatu moze byc w kolejnosci

    tak jak piszesz z podatku ale nie koniecznie w tym roku bo juz jest grudzien
    przyjdzie pismo z US o zaplate
    jak nie zaplacisz to poborca podaatkowy moze zastukac do dzwi (moj nie byl
    upierdliwy
    rzeklbym ze nawet calkiem sympatyczny)

    pozdrawiam
    beny

  • 4. Data: 2003-12-11 06:09:40
    Od: "szerszen" <w...@s...pl>

    Użytkownik "Kasia Czyż" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Co mi grozi za niezapłacenie mandatu?

    to zalezy ;)

    jesli masz fart to nic ci nie grozi i mandatu tez nie zaplacisz, mialem
    kilka mandatow, przewaznie od warszawskiej policji w sumie na sume okolo
    1000 zl i nie przyszedl zaden, wszystkie sie juz przedawnily

    jesli masz mniej szczescia przyjdzie ci powiastka z us o zaplacenie mandatu
    z kosztami egzekuzyjnymi. te koszty to smieszna suma, ze strazy miejskiej za
    mandat na sume 100 zl kosztow bylo 6 z groszami

  • 5. Data: 2003-12-11 09:20:22
    Od: b <f...@f...onet.pl>

    > komornik

    nie komornik a poborca podatkowy... troche inna instytucja z trochę
    innymi zasadami. zazwyczaj jest to całkiem miły pan o spokojnym
    charakterze ze stosem papierów z zaległych mandatów który przy
    nieznajomości prawa przez mojego braciszka wlazł do mieszkania (nie
    zawsze można wchodzić) i zajął np drukarkę (wystawił druczek) na poczet
    mandatu za 300zł któy trzeba było zapłacić w ciągu 14dni a koszta
    faktycznie wynosiły jakieś 6zł. jeśli masz zarobki to poborca tak jak us
    wejdzie ci na konto...

    b.