    From: "beny" <b...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Mandat za wykroczenie drogowe
    Date: Thu, 11 Dec 2003 01:14:43 +0100

    > przypadku byłyby
    >
    > komornik

    no nie tak od razu :)

    ja z natury nie place andatow w terminie
    srednio przychodzi do mnie taki mandat po poltora roku :)

    pamietam ze na mandat w wysokosci 300 PLN zaplacilem
    kosztow 3 PLN :)
    calkiem niezly kredyt

    sciagniecie mandatu moze byc w kolejnosci

    tak jak piszesz z podatku ale nie koniecznie w tym roku bo juz jest grudzien
    przyjdzie pismo z US o zaplate
    jak nie zaplacisz to poborca podaatkowy moze zastukac do dzwi (moj nie byl
    upierdliwy
    rzeklbym ze nawet calkiem sympatyczny)

    pozdrawiam
    beny