  • 1. Data: 2003-12-10 17:17:18
    Temat: Skargi na policje
    Od: "Norbert" <...@...n>

    Jak nalezy postepowac gdy policjant przybyly do
    mieszkania albo domu - wszystko jedno z jaka
    interwencja- jest np. niegrzeczny albo czuc od
    niego alkoholem ?
    Dzownienie ze skarga na komisariat z którego
    przybyl jest chyba troche bez sensu - prosze o
    porade.

    Dziekuje,
    Norbert

  • 2. Data: 2003-12-10 18:25:28
    Temat: Re: Skargi na policje
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > niego alkoholem ?
    > Dzownienie ze skarga na komisariat z którego
    > przybyl jest chyba troche bez sensu - prosze o

    Zasadniczo chyba kazda Komenda Wojewodzka Policji ma taka komorke jak
    Wydział Kontroli Wewnetrznej zajmujaca sie takimi sprawami. Jednak przypadek
    nietrzezwosci funkcjonariusza nalezy scigac mozliwie natychmiastowo, bo jak
    juz z niego ten alkohol wyparuje to nijak mu tego nie udowodnisz.

    pdr
    Olo

  • 3. Data: 2003-12-10 21:31:44
    Od: Olgierd <c...@w...pl>

    Niejaki(a) Olo Kwasniak w wiadomości <br7og1$afp$1@nemesis.news.tpi.pl>
    powiedział(a) co następuje:

    > Zasadniczo chyba kazda Komenda Wojewodzka Policji ma taka komorke jak
    > Wydział Kontroli Wewnetrznej zajmujaca sie takimi sprawami.

    Inspektorat przy każdym Komendancie Wojewódzkim jest komórką zajmującą
    się skargami.
    Biuro Spraw Wewnętrznych KGP zajmuje się przestępczością wśród
    policjantów, istnieją 3-4 osobowe grupy w każdym województwie.
    Oczywiście klient nie będzie niczego musiał udowadniać, po prostu składa
    skargę, że facet był nawalony - i machina miele.

    --
    Olgierd
    Każda władza korumpuje, władza samorządowa - samorzutnie

  • 4. Data: 2003-12-10 21:52:39
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Oczywiście klient nie będzie niczego musiał udowadniać, po prostu składa
    > skargę, że facet był nawalony - i machina miele.

    Niemniej w tej sytuacji machina nic niewymiele bo zanim ruszy do działania
    funkcjonariusz dawno zdazy wytrzezwiec, a napisac skarge to moze kazdy i w
    dowolnym brzmieniu (wiem cos o tym - pracuje jako kanar :-))

    pdr
    Olo

  • 5. Data: 2003-12-11 00:17:37
    Od: "beny" <b...@p...com.pl>

    > Niemniej w tej sytuacji machina nic niewymiele bo zanim ruszy do działania
    > funkcjonariusz dawno zdazy wytrzezwiec, a napisac skarge to moze kazdy i w
    > dowolnym brzmieniu (wiem cos o tym - pracuje jako kanar :-))

    ale kazdy policmajster moi sie tego jak ognia
    nie tylko w przypadku jak jest nawalony ale
    i w roznych innych sytuacjach
    np ze dal duuuuzy mandat bo sugerowal
    wczesniej lapowke a ty nie miales/as
    kasy przy sobie itp

    podobno 2 -3 skarki i jest moxno
    na temblaku

    pozdro

    beny

  • 6. Data: 2003-12-11 10:57:47
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > ale kazdy policmajster moi sie tego jak ognia
    > nie tylko w przypadku jak jest nawalony ale
> [...]

    I to jest wlasnie chore, bo kazdy sobie moze pisac co mu slina na jezyk
    przyniesie, a powody sa bo wiadomo ze w pewnych srodowiskach policjanci tak
    jak i kontrolerzy nie sa lubiani. U nas 99% skarg trafia a/a z adnotacją
    "odmowic" i tak powinno byc rowniez w policji.

    pdr
    Olo

  • 7. Data: 2003-12-11 19:09:09
    Od: "Figaro" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "beny" <b...@p...com.pl> napisał w wiadomości

    > ale kazdy policmajster moi sie tego jak ognia
    > nie tylko w przypadku jak jest nawalony ale
> [...]

    taaaaaaaaaaaa, a może by tak odwinąć pomówienie i zrobic sprawe o fałszywe
    oskarżenie .....???

  • 8. Data: 2003-12-12 09:00:17
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Figaro" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > taaaaaaaaaaaa, a może by tak odwinąć pomówienie i zrobic sprawe o
    fałszywe
    > oskarżenie .....???

    Dokładnie. Za bezpodstawne (nie udowodnione) oskarżenie policjanta za
    "bycie pijanym na służbie" donosiciel zostaje ukarany na wniosek
    policjanta z art.234 K.K.
    I 100* razy pomyśli zanim napisze raz jeszcze na kogokolwiek.

    Pozdr
    Leszek

  • 9. Data: 2003-12-12 09:06:29
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

> [...]
    | policjanta z art.234 K.K.
    | I 100* razy pomyśli zanim napisze raz jeszcze na kogokolwiek.

    a to moze by wezwac policje by kolega dmuchnol w alkomat? ;-)

  • 10. Data: 2003-12-12 10:49:33
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Krzys" <k...@s...pl> napisał w wiadomości

    > a to moze by wezwac policje by kolega dmuchnol w alkomat? ;-)

    Zajrzyj do netykiety ze szczególnym uwzględnieniem zagadnienia p.t.
    "Cięcie postów" lub poobserwuj jak robią to inni. Do tego czasu odpuść
    sobie pisanie .

    Pozdr
    Leszek