  • 21. Data: 2003-10-18 16:30:16
    Temat: Re: Mandat za jazdę na gap
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "NoMAD" <l...@o...pl> wrote in message news:bmroji$rl5$1@news.onet.pl...

    > Nawet jesli wie to przed sadem raczej sie nie przyzna...

    > Przeciwnie. To nie takie straszne.

    Nawet jak wie i powie, że ten bilet sprzedał wcześnien to nie ma to żadnego
    znaczenia.
    Przejazd odbywał się bez ważnego biletu i nawet jak się bilet kupi miesiąc
    wcześniej i się go nie ma przy sobie w czasie przejazdu to żadne cuda nie
    pomogą.
    MPK nawet nie będzie adwokata wysyłać na rozprawę, żeby udowodnić swoją
    rację.

  • 22. Data: 2003-10-18 16:37:48
    Temat: Re: Mandat za jazdę na gapę
    Od: "rodzic" <N...@...pl>

    > Kiedy dostales ostatnie wezwanie?

    Dzisiaj. (od firmy Kruk)
    Termin zapłaty 22.10.2003, bo inaczej:
    "Koszty uzyskania tytułu egzekucyjnego, klauzuli wykonalności i ewentualnej
    egzekucji wyniosą ok. 306,17 zł i w całości obciążają dłużnika. Jeżeli więc
    dług nie zostanie zapłacony łączna kwota do zapłaty wyniesie: 449,83 zł"

    rodzic

  • 23. Data: 2003-10-18 16:39:57
    Od: "rodzic" <N...@...pl>

> [...]
    więc
    > dług nie zostanie zapłacony łączna kwota do zapłaty wyniesie: 449,83 zł"

    Data na Wezwaniu do zapłaty - 14.10.2003 r.

  • 24. Data: 2003-10-18 16:41:37
    Od: "Yeti" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rodzic" <N...@...pl> napisał w wiadomości

    > zabrać
    > >

    > PKP jest biedna, ale uczciwa (biedna bo uczciwa?)!
    > Jeździłem kiedyś na bilet miesięczny koleją i któregoś dnia zostawiłem
    bilet
    > w domu.
    > Wystarczyło, że na drugi dzień pokazałem bilet i nie płaciłem kary.
    >
    > rodzic

    Ale na miesięcznym z PKP jest data zakupu

  • 25. Data: 2003-10-18 16:48:25
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > pomogą.
    > MPK nawet nie będzie adwokata wysyłać na rozprawę, żeby udowodnić swoją

    Nie zgadzam sie. Kupujac bilet wczesniej zawierasz umowe.
    to czy akurat nie masz go przy sobie nie wplywa na fakt ze
    przejazd oplaciles.

    Jazdy bez biletu nie nalezy interpretowac jako jazdy bez posiadania go
    akurat w czasie kontroli przy sobie.

    Jeszcze raz powtorze: kupujac bilet zawierasz umowe. Bilet jest dowodem
    ze umowe zawarles.

  • 26. Data: 2003-10-18 16:52:26
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    > akurat w czasie kontroli przy sobie.
    >
    > Jeszcze raz powtorze: kupujac bilet zawierasz umowe. Bilet jest dowodem

    i jeszce bo zapomnialem. Co najwyzej moga obciazyc go jakas suma
    za "marnowanie" czasu kontrolerow. Ale to musi byc w regulaminie
    i na pewno nie moze stanowic kwoty zblizonej wysokoscia do samej kary
    umownej za bezbiletowy przejazd

  • 27. Data: 2003-10-18 16:53:49
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    więc
    > dług nie zostanie zapłacony łączna kwota do zapłaty wyniesie: 449,83 zł"

    No to mam dobra wiadomosc :-)))))

    1.10. br (2003) czyli jakies 3 tyg temu to sie przedawnilo.

    List wyrzuc do kosza i zapomnij o calej sprawie.

  • 28. Data: 2003-10-18 16:57:34
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

> [...]
    więc
    > dług nie zostanie zapłacony łączna kwota do zapłaty wyniesie: 449,83 zł"

    Ale mam nadzieje ze nie kontaktowales sie w zaden sposob z MPK czy
    firma Kruk i nie maja na pismie od ciebie uznania dlugu (zadnych stwierdzen
    typu
    wiem ze musze zaplacic tyle i tyle, obiecuje ze zaplace tyle i tyle, nie
    zaplace bo nie itp)

  • 29. Data: 2003-10-18 16:58:23
    Od: "rodzic" <N...@...pl>

    > bilet

    > Ale na miesięcznym z PKP jest data zakupu

    Nie było daty zakupu, tylko znaczek na dany miesiąc. To było kilkanaście lat
    temu. Teraz nie wiem jak jest.
    Wiem, że moje dziecko ma imienny bilet miesięczny ze znaczkiem z "dziurką"
    na dany miesiąc.

  • 30. Data: 2003-10-18 17:03:23
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "NoMAD" <l...@o...pl> wrote in message news:bmrqt2$3hs$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > żadnego
    > >

    > Nie zgadzam sie. Kupujac bilet wczesniej zawierasz umowe.
    Zgadza się. W zawartej umowie przez ciebie umowie jest napisane, że będziesz
    przestrzegał regulaminu w którym jest napisane , że masz bilet posiadać
    przy sobie i jeśli go nie posiadasz płacisz opłatę dodatkową.

    > to czy akurat nie masz go przy sobie nie wplywa na fakt ze
    > przejazd oplaciles.
    wpływa patrz wyżej.

    > Jazdy bez biletu nie nalezy interpretowac jako jazdy bez posiadania go
    > akurat w czasie kontroli przy sobie.
    Należy, zgodnie z regulamin który zgodziłeś się przestrzegać kupując bilet.

    > Jeszcze raz powtorze: kupujac bilet zawierasz umowe. Bilet jest dowodem
    > ze umowe zawarles.

    To są twoje gdybania.