  • 91. Data: 2003-10-18 20:11:10
    Temat: Re: Mandat za jazdę na gap
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:bms5di$hbo$1@nemesis.news.tpi.pl

    > A mozna wiedziec dlaczego, pomimo braku przymusu, kanar mialby nie byc
    > kanarem i co masz przeciwko przedstawicielom tej profesji?

    Dlaczego i w czym widzisz moją niechęć do nich?.
    Chodzi mi tylko o stwierdzenie , a nie o to czy
    "szeregowca" lubię bo "musi", a 'kanara" nie lubię
    gdyż robi to co robi z właśnej woli. Nie o to tu chodziło.
    Faktem jednak jest iż nie lubię ich chociaż uważam,
    że są bardzo potrzebni. M. in. po to aby łapać tych
    świadomych lub nieświadomych "gapowiczów".

    P.S. Nigdy nie miałem z nimi żadnych scysji, ani
    nie musiałem płacić żadnych gapowych_mandatów.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wierz mi... nie ufaj nikomu."

  • 92. Data: 2003-10-18 20:21:06
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Dlaczego i w czym widzisz moją niechęć do nich?.

    A taki jakis byl wydzwiek...

    > Chodzi mi tylko o stwierdzenie , a nie o to czy
    > "szeregowca" lubię bo "musi", a 'kanara" nie lubię
    > gdyż robi to co robi z właśnej woli. Nie o to tu chodziło.
    > Faktem jednak jest iż nie lubię ich

    Widzisz - czyli jednak. A mozna wiedziec czemu nie lubisz?

    pdr
    Olo

  • 93. Data: 2003-10-18 20:22:53
    Temat: Re: Jeszcze 14 postów i będzie stówka!!!
    Od: "rodzic" <N...@...pl>

    Tyle, że nie spełniły moich oczekiwań :(
    rodzic

  • 94. Data: 2003-10-18 20:27:16
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:bms79t$n0u$1@nemesis.news.tpi.pl

    > A taki jakis byl wydzwiek...

    > Widzisz - czyli jednak. A mozna wiedziec czemu nie lubisz?

    Heh, chyba pozostało mi to z czasów gdy było ORMO.
    Do milicji nie miałem nic gdyż uważałem, że są to
    ludzie którzy wykonują *swoją pracę* . (nie istotne
    jak)
    ORMO zaś, to były formacje ochotników którym marzyła
    sie władza.
    Na równi z nimi traktuję - "kanarów" i straż miejską.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Każdy kij ma dwa końce, ale proca ma trzy."

  • 95. Data: 2003-10-18 20:31:39
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "rodzic" <N...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ustawiają się długie kolejki i bywa, że znaczków brakuje. Następna dostawa
    > dopiero realizowana jest pod koniec miesiąca (znaczki o następnych
    > numerach).
    > Nie wiem również w jakiej kolejności (przypadkowej?) znaczki są
    sprzedawane
    > (czy numer może mieć tu znaczenie). Tak więc nawet w przypadku kiedy punkt
    > sprzedaży posiadał jeszcze znaczki o interesujacym nas nominale, jest
    > szansa, jak mi się wydaje, ustalenia, że znaczek został sprzedany w
    > poprzednim miesiącu (jak to miało miejsce).

    Szansa bylby wtedy [przy zalozeniu oczywiscie ze moje koncepcja jest
    trafna - moim zdaniem tak ;-))) ] gdyby nie bylo mozliwosci kupna biletu w
    tym lub pozniej dniu. Np. gdyby bilety sprzedawano od 20 do 31. W przeciwnym
    wypadku przeciwnik procesowy na pewno wykaze ze mogles kupic bilet tego
    samego dnia i wtedy nici z obrony.

    Pozostaje jeszcze kwestia uzyskania dowodow co jak wnioskuje z twojego opisu
    mogloby byc dosc uciazliwe. I niewiadomo czy warte zachodu.

  • 96. Data: 2003-10-18 20:33:00
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > ORMO zaś, to były formacje ochotników którym marzyła
    > sie władza.
    > Na równi z nimi traktuję - "kanarów" i straż miejską.

    Ehhh no coz - kazdy ma prawo miec wlasne zdanie...

    pdr
    Olo

  • 97. Data: 2003-10-18 20:33:30
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Yeti" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "rodzic" <N...@...pl> napisał w wiadomości
    Dostała
    > podróż,
    > mandatów

    Ale chyba i tak nie pobijemy stluczki pod geantem, co? ;-)

  • 98. Data: 2003-10-18 20:42:11
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Pytałem o paragraf w regulaminie przewozów, bo w tamtym momencie o tym
    był
    > wątek.

    Wiec chyba nie przeczytales dokladnie tegoz watku...

    Uporzadkujmy. W syt o ktorej mowilismy w tamtym watku (kupno biletu
    miesiecznego przed dniem w ktorym byla kontrola) kara umowna nie moze miec
    zastosowania, bo przeslanka takowej jest powstanie szkody po stronie
    przewoznika co nie mialo miejsca w omawianej sytuacji gdyz umowa o przewoz
    byla zawarta i bilet oplacony.

    Napisalem ze: "co najwyzej moga obciazyc go jakas suma za "marnowanie" czasu
    kontrolerow. Ale to musi byc w regulaminie i na pewno nie moze stanowic
    kwoty zblizonej wysokoscia do samej kary umownej za bezbiletowy przejazd".
    A ty pytasz paragraf w regulaminie.... ? No mowie ze jesli to jest w
    regulaminie to ew moga kogos obciazyc jakas kwota za [...] jw.

    Tak np jest przy braku legitymacji w niektorych regulaminach MPK (Torun,
    Olsztyn)

  • 99. Data: 2003-10-18 21:01:45
    Od: "Żorżyk" <b...@p...onet.pl>

    > Ale chyba i tak nie pobijemy stluczki pod geantem, co? ;-)

    Pewnie nie chyba żeby ogłosic zawody.

  • 100. Data: 2003-10-18 21:28:01
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "NoMAD" <l...@o...pl> wrote in message news:bms8jl$5de$1@news.onet.pl...

> [...]
    > regulaminie to ew moga kogos obciazyc jakas kwota za [...] jw.
    >
    > Tak np jest przy braku legitymacji w niektorych regulaminach MPK (Torun,

    zaczne od końca.
    W przypadku legitymacji tak samo jest we wrocławskiej, bo o to miasto to
    chodzi.
    Masz bilet, ale nie masz dokumentu uprawniającego do zniżki. W ciągu dwóch
    dni masz go donieść.

    Jeśli chodzi o bilet miesięczny niestety nie da się rozróżnić kto kupił go
    przed wpadką, a kto po.
    W sumie masz (możesz mieć?) rację, tylko kto pierwszy zacznie.
    Jeśli wygrałbyś sprawę w sądzie, że przewoźnik straty nie poniósł, bo
    przecież bilet miałeś, tylko nie ze sobą, to zmusiłoby to przewoźników do
    zmiany regulaminów i sprzedaży znaczków z wpisaną datą sprzedaży, tak samo
    jak wydaje się legitymacje z wpisaną datą wystawienia.
    Chcesz w takim razie być pierwszy?