  • 81. Data: 2003-10-18 19:06:23
    Temat: Re: Mandat za jazdę na gap
    Od: "NoMAD" <l...@o...pl>

    Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bms1ca$ke3$1@inews.gazeta.pl...

    > Kurde, jestes chyba jedynym do ktorego dotarlo przekonanie, ze nie ma
    racji.
    > (To tak apropos stluczki przy parkingu).

    :-))

    A przy okazji. Poilkj mozesz jakos ustosunkowac sie do mojego posta wyzej.
    Chyba nie skonczylismy dyskusji. Chyba ze przyznajesz ze sie mylisz i nie
    zamierzasz odpowiadac. Pytales "z jakiego paragrafu to wyczytalem".

  • 82. Data: 2003-10-18 19:09:28
    Od: "rodzic" <N...@...pl>

    > Kurde, jestes chyba jedynym do ktorego dotarlo przekonanie, ze nie ma
    racji.
    > (To tak apropos stluczki przy parkingu).

    Rację mają zawsze ci, co stanowią prawo.
    Prawo stanowią ci, co mają w tym interes.
    Tak uczy historia.

  • 83. Data: 2003-10-18 19:20:39
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > wiem z doświadczenia, że komornik sam z siebie nie zrobi nic.
    > za 10 lat dziecko będzie pewnie mieszkać gdzie indziej, inaczej się
    nazywać
    > (bo chyba o dziewczynę chodzi) więc po tym czasie komornik go nie
    znajdzie.
    > chyba że mu Kruk palcem wskaże...

    A wskaże jak mniemam, bo za to im między innymi płacą.
    pdr
    Olo

  • 84. Data: 2003-10-18 19:24:03
    Od: "rodzic" <N...@...pl>

    > Życzę powodzenia w walce z "kanarami".

    To nie wina szeregowca, że na wojnę idzie.
    Wśród "kanarów" miałem koleżankę z lat szkolnych, ale nie wiem, czy jeszcze
    tam pracuje.

    rodzic

  • 85. Data: 2003-10-18 19:35:28
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "rodzic" <N...@...pl> napisał w
    wiadomości news:bms55r$1d59$1@News.K.PL

    > To nie wina szeregowca, że na wojnę idzie.
    > Wśród "kanarów" miałem koleżankę z lat szkolnych, ale nie wiem, czy
    > jeszcze tam pracuje.

    Nie jest zbyt trafne porównanie. Szeregowiec "idzie"
    gdyż ma taki rozkaz. "Kanara" nikt nie zmusza aby
    nim był.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Skrót to najdłuższa droga pomiędzy dwoma punktami."

  • 86. Data: 2003-10-18 19:48:50
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Nie jest zbyt trafne porównanie. Szeregowiec "idzie"
    > gdyż ma taki rozkaz. "Kanara" nikt nie zmusza aby
    > nim był.

    A mozna wiedziec dlaczego, pomimo braku przymusu, kanar mialby nie byc
    kanarem i co masz przeciwko przedstawicielom tej profesji?

    pdr

    Olo

  • 87. Data: 2003-10-18 19:49:40
    Od: kam <X...@X...plX>

    Olo Kwasniak wrote:
    > A mozna wiedziec dlaczego, pomimo braku przymusu, kanar mialby nie byc
    > kanarem i co masz przeciwko przedstawicielom tej profesji?

    a nic, tylko niektórzy są dość uparci ;))

    KG

  • 88. Data: 2003-10-18 19:53:52
    Temat: Jeszcze 14 postów i będzie stówka!!!
    Od: "Yeti" <b...@p...onet.pl>

  • 89. Data: 2003-10-18 19:55:05
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "NoMAD" <l...@o...pl> wrote in message news:bms2vo$lso$1@news.onet.pl...

    > A przy okazji. Poilkj mozesz jakos ustosunkowac sie do mojego posta wyzej.
    > Chyba nie skonczylismy dyskusji. Chyba ze przyznajesz ze sie mylisz i nie
    > zamierzasz odpowiadac. Pytales "z jakiego paragrafu to wyczytalem".

    Pytałem o paragraf w regulaminie przewozów, bo w tamtym momencie o tym był
    wątek.

  • 90. Data: 2003-10-18 19:59:15
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > a nic, tylko niektórzy są dość uparci ;))

    To duza zaleta w tym zawodzie.

    pdr
    Olo