  • 51. Data: 2007-03-16 13:56:16
    Temat: Re: Mandat z fotoradaru
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysiek M." <b...@m...internetdsl.pl> napisał w
    wiadomości news:etb43v$nb3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale ten przepis nie mówi jednoznacznie, że musisz podać co do minuty kto
    > kierował :) - na pytanie komu powierzyłas pojazd - zgosnie z prade
    > odpowidasz, ze w tym okresio mogły tym pojazdem kierować tu podajesz
    > nazwiska osób. Nie jestes winny niedopełnienia jakichś obowiązków bo
    > przecież podałeś.

    Policja oraz Sądy Grodzkie problemu z tym nie mają. Walą grzywny aż dydni
    ;))
    Problemy mają tylko grupowi "fizjolodzy" dopatrujący się w prostym przepisie
    drugiego dna ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 52. Data: 2007-03-16 13:57:49
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Kubiak" <p...@m...liamg> napisał w wiadomości

    > A ja inaczej.

    Więc sąd postąpi zgodnie z którąś z tych ocen ;))

  • 53. Data: 2007-03-16 14:51:06
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <x#k...@w...pl#x> napisał w wiadomości

    > z prawa do odmowy zeznań możesz skorzystać dopiero gdy osoba najbliższa
    > będzie osobą podejrzaną o popełnienie wykroczenia/

    SN uznał, że nie. Tylko o przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.

  • 54. Data: 2007-03-16 17:43:48
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):
    > Policja oraz Sądy Grodzkie problemu z tym nie mają. Walą grzywny aż
    > dydni ;))

    bo obwinieni zazwyczaj niespecjalnie się bronią

    KG

  • 55. Data: 2007-03-16 17:44:54
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Nostradamus napisał(a):

    > SN uznał, że nie. Tylko o przestępstwo lub przestępstwo skarbowe.

    szkoda że nie odróżniasz prawa do odmowy odpowiedzi na pytanie jeśli
    odpowiedź narażałaby osobę najbliższą na odpowiedzialność za
    przestępstwo od prawa do odmowy składania zeznań

    KG

  • 56. Data: 2007-03-16 18:01:58
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

    > szkoda że nie odróżniasz prawa do odmowy odpowiedzi na pytanie jeśli
    > odpowiedź narażałaby osobę najbliższą na odpowiedzialność za przestępstwo
    > od prawa do odmowy składania zeznań

    Możesz rozwinąć...? Bo chyba sam nie wiesz o czym piszesz.....

    ArapahoVmax

  • 57. Data: 2007-03-16 18:02:29
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Arapaho napisał(a):
    > Możesz rozwinąć...? Bo chyba sam nie wiesz o czym piszesz.....

    A wystarczy zrozumieć różnicę między art.182 i 183 kpk

    KG

  • 58. Data: 2007-03-16 18:06:59
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Arapaho napisał(a):
    > Prosiłem o rozwinięcie, a nie podawanie art. W takim razie rozwiń i napisz
    > jakie są różnice.

    przeczytaj artykuły, tu nie ma co rozwijać

    KG

  • 59. Data: 2007-03-16 18:07:22
    Od: "Arapaho" <a...@U...pl>

  • 60. Data: 2007-03-16 20:49:47
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > szkoda że nie odróżniasz prawa do odmowy odpowiedzi na pytanie jeśli
    > odpowiedź narażałaby osobę najbliższą na odpowiedzialność za przestępstwo
    > od prawa do odmowy składania zeznań

    Szkoda, że tylko ty odróżniasz ;))