  • 1. Data: 2007-03-14 09:05:04
    Temat: "W sprawach nieuregulowanych w regulaminie ..."
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Witam serdecznie.

    Udalo mi sie zdobyc (przeczytac) pewien regulamin. Regulamin dotyczy
    uzytkowania budowli ... a dokladniej jej wnetrz. Regulamin zabrania
    fotografowania ... ale nie o tym dzis. Nie tym razem. Regulamin nie
    zabrania poruszania sie na hulajnodze po obiekcie (ktory jest na tyle
    duzy, ze ten sposob przemieszczania sie bylby bardzo wygodny). W
    regulaminie pojawia sie sformulowanie "w sprawach nieregulowanych przez
    ten regulamin, zarzadca budynku zastrzega sobie prawo do ..." i tu pojawia
    sie wzmianka o tworzeniu wlasnych punktow regulaminu. Pomijajac fakt
    tworzenia zagrozenia w ruchu ladowym, moga mi "na predce" zabronic
    uzywania hulajnogi? Czy musza do mnie wystosowac jakies konkretne pismo?
    Jak powinna wygladac ta "procedura"?

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.