  • 1. Data: 2007-03-12 22:47:05
    Temat: nakrętki a prawo
    Od: "bulekk" <b...@t...pl>

    witam

    Kupuje legalnie na fakturę od producenta nakrętki na butelki z sokami,
    wyglądają one zupełnie tak samo jak te na alkohol. Nakrętki nie są
    gwintowane, zupełnie legalnie kupuję ręczną maszynkę do tego, tak jak mi
    radzi producent. Chcę te nakrętki sprzedawać, prowadzę DG. Czy ktoś może się
    do mnie przyczepić z jakiegokolwiek powodu ? Nie wiem czy fakt tak samo
    wyglądających nakrętek jak te od butelek z wódką, stwarza tu jakiś problem ?

    pozdr.
    bulek

  • 2. Data: 2007-03-13 14:40:01
    Temat: Re: nakrętki a prawo
    Od: "bulekk" <b...@t...pl>

    Użytkownik "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> napisał w wiadomości
    > Jesli nie ma tam znaku BOLS albo czego w ten desen nie widze problemu.
    > Jesli chodzi o samo imitowanie nakretek od wodki - sa przeciez
    > papierosy-cukierki dla dzieci. Podobne nakretki sa wlasnie na sokach,
    > napojach i tych koncentratach (te soki do rozcienczania - syropy).

    Mieszkam w strefie przygranicznej, pod samą granicą. Tutaj wiele słyszy się
    o kontrolach i ujawionych kontrabandach, przy okazji o skonfiskowanych
    nakrętkach (bez żadnego znaku, loga itp). Czy w takim razie nie będę miał
    nieprzyjemności, jeśli ktoś kupi ode mnie nakrętki i później zostaną mu one
    zabrane ?
    Nie chciałbym mieć z tego powodu żadnych nieprzyjemności, gdyż nigdy nie
    byłem karany i nie chciałbym być.

    pozdr
    bulek

  • 3. Data: 2007-03-14 08:42:10
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.

  • 4. Data: 2007-03-14 20:38:34
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>

    Dnia 13-03-2007 o 14:40:01 bulekk <b...@t...pl> napisał(a):

    > Mieszkam w strefie przygranicznej, pod sam? granic?. Tutaj wiele s?yszy
    > si?
    > o kontrolach i ujawionych kontrabandach, przy okazji o skonfiskowanych
    > nakr?tkach (bez ?adnego znaku, loga itp). Czy w takim razie nie b?d? mia?
    > nieprzyjemno?ci, je?li kto? kupi ode mnie nakr?tki i pó 1/4 niej zostan? mu
    > one zabrane ?
    > Nie chcia?bym mieae z tego powodu ?adnych nieprzyjemno?ci, gdy? nigdy nie
    > by?em karany i nie chcia?bym byae.

    Moze sie okazac, ze to podobna plotka do antypirackich oddzialow
    specjalnych konfiskujacych zawartosc mieszkania od dysku twardego do kota
    wlacznie. Jesli zabieraja nakretki to musza miec ku temu wazny powod. Np.
    zastanie u tego samego klienta jeszcze 60 gasiorow, kanistry ze spirytusem
    i komplety banderolek :)

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.