  • Data: 2018-06-04 13:16:12
    Temat: Re: Mądre. Nie dały się utopić.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-04 o 12:26, Kviat pisze:

    > Jesteś upośledzony, czy zwyczajnie gubisz wątki?

    Jesteś kretynem czy napisałeś brednie i nie wiesz jak się z tego wycofać?

    > "Jakbyś powiedział to rodzicom dziecka które anakonda zabiła to wbili by
    > trochę rozumu do twojego pustego łba."

    Sugerujesz że jestem tym rodzicem?

    > Pokaż palcem gdzie tam jest o szkodnikach.

    Nie pisałem że tam jest, pisałem ze na liście chronionej są
    popularne i zwalczane szkodniki, jak anakonda.

    > Ty.
    > Mam ponownie zacytować, czy tym razem poradzisz sobie samodzielnie?

    Zacytuj pośmiejemy się razem.

> [...]
    >
    > "I ścigać właścicieli trofeów pochodzących ze zwłok tych szkodników."
    > "Jakbyś powiedział to rodzicom dziecka które anakonda zabiła to wbili by

    I nie widzisz że zaprzeczasz temu co napisałeś wcześniej?

    > Serio?
    > "I ścigać właścicieli trofeów pochodzących ze zwłok tych szkodników."

    To będziesz twierdził że anakonda nie jest na liście zwierząt
    chronionych czy że nie jest uważana za szkodnika?

    > LOL :)
    > Ile razy mam ci zacytować twoje własne słowa?
    > Dwa zdania wcześniej piszesz, że wiesz, że tam nic o szkodnikach nie ma.
    > A teraz piszesz, że wiesz, że UE objęła ochroną szkodniki.
    >
    > Zdecyduj się :)

    Czytaj ze zrozumieniem. Chroni zwierzęta z listy. A są tam
    również szkodniki nie występujące w europie, jak anakonda.

    > Uroiłeś sobie, że anakonda to szkodnik i ci się wszystko poplątało.
    > I popracuj nad kulturą dyskusji.

    Anakonda jest szkodnikiem.
    A nad kulturą dyskusji to niech popracuje ten który był łaskaw
    zacząć od tekstu: "Trzeba być niezłym debilem".
    No chyba że sam jest debilem i tego samego się dopatruje u innych.