  • Data: 2018-06-04 13:55:29
    Temat: Re: Mądre. Nie dały się utopić.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-04 o 13:16, RadoslawF pisze:

    > Jesteś kretynem czy napisałeś brednie i nie wiesz jak się z tego wycofać?

    > Sugerujesz że jestem tym rodzicem?

    Zacytowałem TWOJE słowa. Ty to napisałeś, nie ja.
    Skleroza?

    > Nie pisałem że tam jest, pisałem ze na liście chronionej są
    > popularne i zwalczane szkodniki, jak anakonda.

    Nie. Nie pisałeś o liście chronionej. Pisałeś o ściganiu właścicieli
    trofeów pochodzących ze szkodników.
    Przeczytaj wyżej co napisałeś. Celowo zostawiam ten fragment, bo ci
    skleroza dokucza.

    To, czy dane zwierzę jest szkodnikiem czy nie, zależy od interpretacji i
    poziomu umysłowego strzelającego. Co ma do tego unia?

    Przeciwnicy UE napiszą każdą głupotę żeby uzasadnić jaka ta UE jest zła
    i niedobra. I właśnie to zrobiłeś. Nie wolno ci zabijać i przywozić
    trofeów z np. anakondy czy nosorożca, nie dlatego, że zjadł ci kurczaka
    czy podeptał grządki, tylko dlatego, że są gatunkami zagrożonymi.

    Więc unia nie ściga "właścicieli trofeów pochodzących ze zwłok tych
    szkodników". Więc napisałeś nieprawdę.

    > Zacytuj pośmiejemy się razem.

    "są popularne i zwalczane szkodniki, jak anakonda"

    Mówią, że śmiech to zdrowie, więc na zdrowie.
    Ty nawet nie ogarniasz tego, co piszesz na bieżąco w tym samym poście....

    > Czytaj ze zrozumieniem. Chroni zwierzęta z listy. A są tam
    > również szkodniki nie występujące w europie,

    Nie, na tej liście nie ma szkodników.
    Czytaj ze zrozumieniem.

    > jak anakonda.

    To, ze uważasz anakondę za szkodnika, to twój problem.
    I to nie ma nic wspólnego z UE.

    > Anakonda jest szkodnikiem.

    Ludzie różnie uzasadniają swoją głupotę i chęć rozrywki.
    http://www.rp.pl/Spoleczenstwo/180319555-Trwa-odstrz
    al-zubrow-Zabito-juz-6-zwierzat.html
    Żubrów jest za dużo i rolnikom będą kartofle deptać. Więc jest okazja
    sobie postrzelać i łeb żubra na ścianie powiesić.

    > A nad kulturą dyskusji to niech popracuje ten który był łaskaw
    > zacząć od tekstu: "Trzeba być niezłym debilem".

    "Trzeba być niezłym debilem, żeby jechać na drugi koniec świata, żeby
    sobie postrzelać do zwierząt."

    Celowo obciąłeś, czy faktycznie masz poważny problem z czytaniem ze
    zrozumieniem?
    A może jesteś myśliwym, niechcący trafiłem i dlatego odebrałeś to osobiście?

    > No chyba że sam jest debilem i tego samego się dopatruje u innych.

    Nie u wszystkich. U tych co jeżdżą na drugi koniec świata, żeby sobie
    postrzelać do zwierząt.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr