  • Data: 2018-06-04 16:48:13
    Temat: Re: Mądre. Nie dały się utopić.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-04 o 13:55, Kviat pisze:

    > Zacytowałem TWOJE słowa. Ty to napisałeś, nie ja.
    > Skleroza?

    Wiem że moje, znak cytowanie tez dostrzegłem.
    Ale przesłania widać nie zrozumiałem, wyjaśnisz czy będziesz
    wolał przemilczeć tak jak w temacie nosorożca który wszedł ci
    w szkodę ale nie napiszesz kiedy i gdzie?

    > Nie. Nie pisałeś o liście chronionej. Pisałeś o ściganiu właścicieli
    > trofeów pochodzących ze szkodników.
    > Przeczytaj wyżej co napisałeś. Celowo zostawiam ten fragment, bo ci
    > skleroza dokucza.

    Pisałem też o liście. Zacytować?

    > To, czy dane zwierzę jest szkodnikiem czy nie, zależy od interpretacji i
    > poziomu umysłowego strzelającego. Co ma do tego unia?

    Czyli jak ktoś nie strzela to nie ma prawa do stwierdzenia że coś
    jest szkodnikiem czy po prosty nie potrafisz logicznie myśleć?

    > Przeciwnicy UE napiszą każdą głupotę żeby uzasadnić jaka ta UE jest zła
    > i niedobra. I właśnie to zrobiłeś. Nie wolno ci zabijać i przywozić
    > trofeów z np. anakondy czy nosorożca, nie dlatego, że zjadł ci kurczaka
    > czy podeptał grządki, tylko dlatego, że są gatunkami zagrożonymi.

    Przeciwnicy polowań też napiszą każdą głupotę, w dodatku zaczną
    od ubliżania a potem będą to przypisywali komu innemu. Prawda?

    > Więc unia nie ściga "właścicieli trofeów pochodzących ze zwłok tych
    > szkodników". Więc napisałeś nieprawdę.

    Nawet jeśli tym szkodnikiem będzie anakonda?
    Dasz mi to na piśmie?

    > "są popularne i zwalczane szkodniki, jak anakonda"
    >
    > Mówią, że śmiech to zdrowie, więc na zdrowie.
    > Ty nawet nie ogarniasz tego, co piszesz na bieżąco w tym samym poście....

    Z jakiego dnia ten post i której godziny bo jakoś tego tekstu
    nie mogę znaleźć? A może odpowiednio zmodyfikowałeś?

    > Nie, na tej liście nie ma szkodników.
    > Czytaj ze zrozumieniem.

    Są.

    > To, ze uważasz anakondę za szkodnika, to twój problem.
    > I to nie ma nic wspólnego z UE.

    Pozy tym że objęła je ochroną. :-)

    > Ludzie różnie uzasadniają swoją głupotę i chęć rozrywki.
    > http://www.rp.pl/Spoleczenstwo/180319555-Trwa-odstrz
    al-zubrow-Zabito-juz-6-zwierzat.html

    > Żubrów jest za dużo i rolnikom będą kartofle deptać. Więc jest okazja
    > sobie postrzelać i łeb żubra na ścianie powiesić.

    > "Trzeba być niezłym debilem, żeby jechać na drugi koniec świata, żeby
    > sobie postrzelać do zwierząt."
    >
    > Celowo obciąłeś, czy faktycznie masz poważny problem z czytaniem ze
    > zrozumieniem?
    > A może jesteś myśliwym, niechcący trafiłem i dlatego odebrałeś to
    > osobiście?

    Nie jestem myśliwym, a jedynego żubra jakiego pokonałem przelewałem
    z butelki do kieliszka. Ale nie zmienia to faktu że unia chroni
    anakondę która w miejscu gdzie występuje naturalnie jest szkodnikiem.

    Faktem jest że dyskusję ze mną rozpocząłeś od zwyzywania
    pewnej grupy ludzi debilami. Z mojego punktu widzenia to ciebie
    stawia w roli debila.

    > Nie u wszystkich. U tych co jeżdżą na drugi koniec świata, żeby sobie
    > postrzelać do zwierząt.

    Ja od teraz uważam za debili ludzi którzy tak wyzywają tych którzy
    jadą na koniec świata żeby sobie postrzelać do zwierząt.
    A co sobie będę żałował. :-)