  • Data: 2018-06-04 12:26:58
    Temat: Re: Mądre. Nie dały się utopić.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-04 o 09:25, RadoslawF pisze:

    > Ale to ty tu sugerujesz że ktoś ma jechać i coś zabić bo to coś
    > zabiło dziecko. Już nie pamiętasz?

    Jesteś upośledzony, czy zwyczajnie gubisz wątki?

    "Jakbyś powiedział to rodzicom dziecka które anakonda zabiła to wbili by
    trochę rozumu do twojego pustego łba."

    > W przepisach tez nie jesteś na bieżąco.
    > Jak nawprowadzali zakazów to wprowadzili też wymóg rejestracji
    > trofeów ze zwierząt objętych zakazem. Jak nie zarejestrowałeś
    > to mogą oskarżyć o łamanie zakazu.

    Pokaż palcem gdzie tam jest o szkodnikach.

    > Znasz jakichś myśliwych polujących na anakondy?
    > Ja nie znam. To kto sobie "uroił" że jest szkodnikiem?

    Ty.
    Mam ponownie zacytować, czy tym razem poradzisz sobie samodzielnie?

    > Tylko ne napisz że ja bo wyjdziesz na idiotę większego niż jesteś.

    Czyli samodzielnie sobie nie poradzisz...

    "I ścigać właścicieli trofeów pochodzących ze zwłok tych szkodników."
    "Jakbyś powiedział to rodzicom dziecka które anakonda zabiła to wbili by
    trochę rozumu do twojego pustego łba."

    > Powiem więcej, ja to wiem.

    Serio?
    "I ścigać właścicieli trofeów pochodzących ze zwłok tych szkodników."

    > Wiem tez że wśród zwierząt objętych przez
    > UE ochrona są szkodniki nie mieszkające w unii. Ale jak widzę tego nie
    > ogarniasz.

    LOL :)
    Ile razy mam ci zacytować twoje własne słowa?
    Dwa zdania wcześniej piszesz, że wiesz, że tam nic o szkodnikach nie ma.
    A teraz piszesz, że wiesz, że UE objęła ochroną szkodniki.

    Zdecyduj się :)

    > Bo jeśli są na liście gatunków chronionych przez unię jak wzmiankowana
    > anakonda to ściga.

    Uroiłeś sobie, że anakonda to szkodnik i ci się wszystko poplątało.
    I popracuj nad kulturą dyskusji.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr