  • Data: 2018-06-04 21:23:42
    Temat: Re: Mądre. Nie dały się utopić.
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-06-04 o 20:48, Kviat pisze:

    > Nazwanie debilem kogoś, kto strzela dla rozrywki do zwierząt, to nie
    > obraza. To diagnoza.
    > Obrazić, to ja mogę kogoś na poziomie.

    Nazywanie debilem człowieka który na wstępie tak nazywa innych to też
    nie obraza, to podanie stanu faktycznego.

    > Eot dotyczył unijnych szkodników, a nie wszystkim możliwych głupot,
    > które zechcę skomentować.

    Tak przeczuwałem. To może pochwalisz unie za uznanie ślimaka za rybę
    a marchewki za owoc. Wszak urzędnicy unijni nie mogą się mylić. :-)

    > Powrotu do zdrowia życzę.
    > Piotr

    A sam kiedy powrócisz do normalnego stanu psychicznego?