  • 11. Data: 2013-07-21 14:02:20
    Temat: Re: Ledwo znaleźli trupa, a już wiedzą że to samobójstwo.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-21 13:50, Krzysztof 45 dopowiada:

    > Podałem dwa artykuły i nic więcej. Masz głowę i huj to kombinuj... w
    > temacie. A od K się odp-l.

    A jak już zacząłeś, to ta pani na chwile obecną pasuje do tego
    towarzystwa. Zaprzeczysz?

    1.Chorąży Stefan Zielonka, rok 2009 - szyfrant w kancelarii premiera,
    Zielonka dysponował wiedzą o tajnikach łączności w NATO oraz miał też
    dostęp do najściślejszych danych. 2.Prof.Stefan Grocholewski - ekspert
    od odczytywania nośników cyfrowych, wykrył manipulacje w nagraniach cz.
    skrzynek z CASY. "Zmarł" 31.03.2010r. 3.Grzegorz Michniewicz -
    Dyr.Kancelarii Tuska.Powiesił się 23 grudnia 2010 na kablu od
    odkurzacza, w dniu, w którym z remontu w Samarze wrócił samolot TU-154,
    który potem rozsypał się w drobny mak na Siewiernym. 4.Mieczysław
    Cieślar, "zginął w wypadku samochodowym" dokładnie 18.04.2010 r, miał
    być następcą Adama Pilcha, który zginął w Smoleńsku. Podobno otrzymał
    telefon ze Smoleńska od A.Plicha po katastrofie. 5.Krzysztof Knyż -
    operator Faktów,10 kwietnia 2010 był w Smoleńsku. Zmarł w Moskwie 2
    czerwca 2010r.Śmierć całkiem przemilczana. 6.Prof.Marek Dulinicz - szef
    grupy archeologicznej - zginął 6 czerwca 2010 w wypadku samochodowym w
    trakcie oczekiwania na wyjazd do Smoleńska. 7. Eugeniusz Wróbel -
    wykładowca na Politechnice Śląskiej, specjalista od komputerowych
    systemów sterowania samolotem, poddawał w wątpliwość, że wrak na
    Siewiernym to TU-154 o nr 101. Pocięty piłą mechaniczną 16.10.2010 r
    przez swego syna, który zdołał zabić i pociąć swego ojca, usunąć ślady
    krwi, zawieźć pocięte zwłoki do jeziora, wrócić i zapomnieć wszystko.
    Złego stanu swego "chorego psychicznie" syna przez ponad 20 lat nie
    zauważyła matka, która jest psychiatrą. 8. Ryszard Kuciński - prawnik
    A.Leppera - "zmarł" w maju 2011 r. 9.Wiesław Podgórski - był doradcą
    A.Leppera, gdy ten by ministrem rolnictwa, znaleziony martwy w biurze
    Samoobrony pod koniec czerwca 2011r. Jako przyczynę śmierci podano
    samobójstwo. 10. W 2011 roku samobójstwo przez powieszenie popełnił
    oficer Służby Kontrwywiadu Wojskowego, służący w Centrum Wsparcia
    Teleinformatycznego i Dowodzenia Marynarki Wojennej w Wejherowie.
    Żołnierz posiadał najwyższą klauzulę dostępu do materiałów niejawnych.
    11. Róża Żarska - adwokatka Leppera - "zmarła" w lipcu 2011 r. w
    Moskwie. 12. Dariusz Szpineta - zawodowy pilot i instruktor pilotażu,
    ekspert i prezes spółki lotniczej, został znaleziony martwy w łazience
    ośrodka wczasowego w Indiach. Wcześniej parokrotnie wypowiadał się w
    mediach w sprawie Smoleńska, kwestionując oficjalne ustalenia. 13. Były
    generał GROMU Sławomir Petelicki
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2013-07-21 15:37:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.07.2013 14:02, Krzysztof 45 pisze:
    > W dniu 2013-07-21 13:50, Krzysztof 45 dopowiada:

    > A jak już zacząłeś, to ta pani na chwile obecną pasuje do tego
    > towarzystwa. Zaprzeczysz?

    A ty, jak pisałem, pasujesz do Antoniego M.

    Jak chcesz politykować to wypierdalaj na właściwa grupę.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 13. Data: 2013-07-21 15:47:35
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Andrzej Lawa" <a...@l...com> wrote in message
    > A ty, jak pisałem, pasujesz do Antoniego M.
    > Jak chcesz politykować to wypierdalaj na właściwa grupę.

    jak zwykle przypierdalasz sie nie tam gdzie trzeba

    i zeby bylo tg - pietnuje

  • 14. Data: 2013-07-21 15:50:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.07.2013 15:47, m4rkiz pisze:
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...com> wrote in message
    >
    > jak zwykle przypierdalasz sie nie tam gdzie trzeba

    Przyganił kocioł garnkowi.

    > i zeby bylo tg - pietnuje

    Od piętnowania jest pręgierz, głabie.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 15. Data: 2013-07-21 16:24:16
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-21 15:37, Andrzej Lawa pisze:
    > Jak chcesz politykować to wypierdalaj na właściwa grupę.

    Ty zacząłeś z polityką więc wypierdalaj.
    --
    Krzysiek

  • 16. Data: 2013-07-21 16:35:30
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.07.2013 16:24, Krzysztof 45 pisze:

    > Ty zacząłeś z polityką więc wypierdalaj.

    Nie, ja zacząłem od żartobliwego wypomnienia, że imputowana przez ciebie
    teoria spiskowa jest godna naczelnego spiskowca IV RP (oprócz tego że NTG).

    Nie zrozumiałeś delikatnego żartu, bo jesteś tępy, więc musiałem użyć
    języka na twoim poziomie: wypierdalaj.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 17. Data: 2013-07-21 17:29:07
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Przyganił kocioł garnkowi.
    > Od piętnowania jest pręgierz, głabie.

    a to przepraszam, pomylilem lokale

  • 18. Data: 2013-07-21 17:32:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail @vp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Podobno otrzymał
    > telefon ze Smoleńska od A.Plicha po katastrofie.

    miodzio

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Błędy człowieka szlachetnego są jak zaćmienie Słońca lub Księżyca.

  • 19. Data: 2013-07-21 18:42:04
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-07-21 16:35, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    > teoria spiskowa jest godna naczelnego spiskowca IV RP (oprócz tego że NTG).
    > Nie zrozumiałeś delikatnego żartu, bo jesteś tępy, więc musiałem użyć

    Takie żartobliwe wypomnienia nawiązujące do polityki AM, to sobie wiesz
    gdzie wsadź.
    Zacząłem od tego, że brukowiec, bez wyjaśnienia sprawy informuje że to
    samobójstwo.
    Więc poszczam artykuł w którym napisane jest, jak ta osoba która
    popełniła samobójstwo, zaangażowana jest w sprawy regionu. Gdzie tu
    teoria spiskowa?

    Sam możesz dojść do wniosku (bo ja go tu nie przedstawiłem) czy jest
    prawdopodobne samobójstwo czy nie. I doszedłeś. Teks o AM jest tego
    dowodem, a co idzie w parze, twoja tępota.
    Teorie spiskowe sam sobie w swoim zacietrzewionym łbie tworzysz. Ja
    podałem tylko suche fakty.

    Tytuł nic ci nie mówi, to wyjaśniam że, *Prawo* w kraju mamy takie, że
    zaraz po znalezieniu trupa, wiadomo że to samobójstwo.
    A jeżeli według ciebie to jest NTG to co tu robisz trolu?

    --
    Krzysiek

  • 20. Data: 2013-07-21 18:50:19
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    dopowiadam:

    Oczywiście EOT z mojej strony, a ty dalej napinaj się i nie wypierdalaj.

    --
    Krzysiek