    From: Andrzej Lawa <a...@l...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ledwo znaleźli trupa, a już wiedzą że to samobójstwo.
    Date: Sun, 21 Jul 2013 16:35:30 +0200

    W dniu 21.07.2013 16:24, Krzysztof 45 pisze:

    > Ty zacząłeś z polityką więc wypierdalaj.

    Nie, ja zacząłem od żartobliwego wypomnienia, że imputowana przez ciebie
    teoria spiskowa jest godna naczelnego spiskowca IV RP (oprócz tego że NTG).

    Nie zrozumiałeś delikatnego żartu, bo jesteś tępy, więc musiałem użyć
    języka na twoim poziomie: wypierdalaj.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!