  • 1. Data: 2013-07-21 19:06:34
    Temat: Re: Odmowa_usunięcia_danych_osobowych_z_bazy_allegro_(ust1
    Od: "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn>

    Mam podobny problem.
    Paypal nie chec usunąć mojego konta zasłaniac się bezsensowną weryfikacją. Została
    ona narzucona z powodu dziwnych operacji na karcie kredytowej - nigdy nie miałem u
    nich żadnej karty.

    Czy mają prawo w takim przypadku nie usuwać moich danych osobowych i konta?
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu e-Prawnik.pl Zajrzyj na http://e-prawnik.pl

  • 2. Data: 2013-07-21 19:24:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Kazik" <kazik@WYTNIJ_TOokur.cn> wrote:
> [...]
    > kredytowej - nigdy nie miałem u nich żadnej karty.
    >
    > Czy mają prawo w takim przypadku nie usuwać moich danych osobowych i konta?

    Paypal jako bank nie ma prawa usunąć danych przed skończeniem okresu
    retencji.
    Konto - jak najbardziej - powinien zamknąć (nie usunąć).

  • 3. Data: 2013-07-21 20:40:33
    Od: "Piotr" <a...@p...tp.pl>

    > Paypal jako bank nie ma prawa usunąć danych przed skończeniem okresu
    > retencji.
    > Konto - jak najbardziej - powinien zamknąć (nie usunąć).

    Przede wszytkim Paypal ma obowiązek podać podstawę prawną dalszego
    przetwarzania tych danych.
    Pozdr.