  • 1. Data: 2013-07-19 19:13:30
    Temat: Re: Cookie raz jeszcze
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-19 19:20, Anonymous pisze:
    > Wie ktos moze czy strony forum prywatnego tez musza miec info o cookie?

    A używają cookies? :) Jeśli tak, to tak.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 2. Data: 2013-07-19 19:20:25
    Temat: Cookie raz jeszcze
    Od: Anonymous <n...@r...paranoici.org>

    Wie ktos moze czy strony forum prywatnego tez musza miec info o cookie?

  • 3. Data: 2013-07-19 20:24:50
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl>

    W dniu piątek, 19 lipca 2013 18:20:25 UTC+1 użytkownik Anonymous napisał:
    > Wie ktos moze czy strony forum prywatnego tez musza miec info o cookie?

    ja nie wiem czy moja strona używa cookies, wiec napisalem ze uzywa, albo nie uzywa,
    niewiem i mam to w dupie :) Co jest prawda...

  • 4. Data: 2013-07-23 22:14:40
    Od: Karol Misiukiewicz <k...@t...pl>

    Dnia Fri, 19 Jul 2013 11:24:50 -0700 (PDT), Przemek Lipski napisał(a):

    > ja nie wiem czy moja strona używa cookies, wiec napisalem ze uzywa, albo nie uzywa,
    niewiem i mam to w dupie :) Co jest prawda...

    jest wiele stron, ktore nie używają cookie a jak potem patrzysz w
    przeglądarce to cookie są.

  • 5. Data: 2013-07-23 22:45:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 23 Jul 2013, Karol Misiukiewicz wrote:

    > jest wiele stron, ktore nie używają cookie a jak potem patrzysz
    > w przeglądarce to cookie są.

    Mało logicznie Ci to wyszło :)
    Raczej "autor strony nie miał zamiaru", ale jak autor dodaje
    (być może w jakiś sposób wymuszone, choćby umową) odwołania
    lub jest to dodawane w serwerze do jego pierwotnej treści,
    to przecież *strona* ich *używa*.

    pzdr, Gotfryd