  • 1. Data: 2013-07-19 19:52:43
    Temat: Do pośmiania się ;))
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    Bo przecież nie dla przestrogi, bo chyba nikt się na to nie nabierze:
    http://www.profescon.pl/TELEPRACA%202.0/WWW/regulami
    n.html

    --
    < TOMASZEK >
    granice Polski = granice absurdu

  • 2. Data: 2013-07-19 20:05:57
    Temat: Re: Do pośmiania się ;))
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-19 19:52, TOMASZEK pisze:
    > Bo przecież nie dla przestrogi, bo chyba nikt się na to nie nabierze:
    > http://www.profescon.pl/TELEPRACA%202.0/WWW/regulami
    n.html

    ale ossso-ozi?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-07-19 20:26:36
    Od: TOMASZEK <t...@f...onet.pl>

    W dniu 2013-07-19 20:05, sqlwiel pisze:
    n.html

    > ale ossso-ozi?

    http://tinyurl.com/oq8fpom
    http://tinyurl.com/nq6rgkq

    Linki do Dziennika Internautów

  • 4. Data: 2013-07-19 21:50:14
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-07-19 20:26, TOMASZEK pisze:

    >>> http://www.profescon.pl/TELEPRACA%202.0/WWW/regulami
    n.html

    > http://tinyurl.com/oq8fpom
    > http://tinyurl.com/nq6rgkq
    >
    > Linki do Dziennika Internautów

    No to trzeba było tak od razu, a nie linkiem do regulaminu.
    Rzygać mi się chce, jak mam jakiś kolejny regulamin czytać. Wystarczą mi
    te, które mnie dotyczą. Pracy szukać nie muszę i da Bóg - nie będę.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2013-07-19 22:20:58
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-07-19 19:52, TOMASZEK pisze:
    > Bo przecież nie dla przestrogi, bo chyba nikt się na to nie nabierze:
    > http://www.profescon.pl/TELEPRACA%202.0/WWW/regulami
    n.html

    Dla twojej ochrony dodatek Adobe Flash 10.2.* and lower został zablokowany.

    Już nawet bez wnikania w merytorykę śmierdzi na kilometr. :-)

  • 6. Data: 2013-07-19 23:42:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 19 Jul 2013, TOMASZEK wrote:

    > Bo przecież nie dla przestrogi, bo chyba nikt się na to nie nabierze:
    > http://www.profescon.pl/TELEPRACA%202.0/WWW/regulami
    n.html

    "2. Zabronione jest używanie nazwy serwisu PROFESCON.PL, nazwy firmy
    Profescon.pl, powielanie, kopiowanie, używanie nazwy firmy lub danych
    właœciciela i firmy na forach internetowych"

    ROTFL!

    Jak już chcieli błysnąć prawnym podejściem to przynajmniej mogliby
    Kodeks Cywilny przeczytać i nie ładować pleonazmów do regulaminu.
    O takim drobiazgu jak bezskuteczne zapisy nie wspominając.

    pzdr, Gotfryd

  • 7. Data: 2013-07-20 00:37:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

> [...]
    > Profescon.pl, powielanie, kopiowanie, używanie nazwy firmy lub danych
    > właœciciela i firmy na forach internetowych"

    Heh:

    "OGŁASZAMY KONIEC NABORU PRACOWNIKÓW
    Prosimy nie rejestrować się więcej w naszym serwisie, gdyż niesie to za
    sobą określone koszty (więcej na ten temat w regulaminie, który powinien
    przeczytać każdy w miarę rozwinięty kandydat)."

    Sprawa się rypła, trzeba spieprzać ;)

    PS: Profescon.pl Profescon.pl Profescon.pl Profescon.pl Profescon.pl

    Powieliłem, i co mi, durnie, zrobicie? ;->

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 8. Data: 2013-07-25 19:06:55
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 19.07.2013 22:20, z pisze:
    n.html

    > Dla twojej ochrony dodatek Adobe Flash 10.2.* and lower został zablokowany.
    > Już nawet bez wnikania w merytorykę śmierdzi na kilometr. :-)

    Przecie to nie wina strony, że masz starego flesza i przeglądarkę
    blokującą stare wersje flesza?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2013-07-25 21:56:00

    > Przecie to nie wina strony, że masz starego flesza i przeglądarkę
    > blokującą stare wersje flesza?

    Dzięki za zwrócenie uwagi.
    W zasadzie używam Chrome a Firefoxa już tylko czasem z sentymentu :-)
    Kiedyś te aktualizację jakoś się łatwiej robiły ;-)