  • 51. Data: 2009-10-11 18:51:51
    Temat: Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sun, 11 Oct 2009 19:35:10 +0200, Kunio napisał(a):
    /.../
    > a argumenty typu: ze poczta kierowana na ten adres byla kierowana do
    > konkretnego adresata - wlasciciela?

    Eee wcale nie musi być właścicielem, może być użytkownikiem.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 52. Data: 2009-10-11 19:13:23
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Nieistotne. Bezprawnie usunąłeś czyjeś dane.
    >
    > O ile za automatyczne logowanie na cudzą pocztę, bo ktoś zostawił swoje
    > hasła do automatycznego logowania, zasadniczo nie można się czepiać, to
    > samo skasowanie tego konta jest już nielegalne.
    >
    > Nie awanturuj się, tylko przyjmij to do wiadomości.

    Świrujesz.

  • 53. Data: 2009-10-12 06:24:02
    Od: AdamS <f...@f...pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 14:52:17 +0200, Kunio napisał(a):

    > Sam jej kiedys zakladalem konta na gmailu i GG. Korzystala z nich z
    > mojego kompa. Rozstalismy sie w niezgodzie i teraz, po 2 latach mam
    > wezwanie na sprawe jako oskarzony za "wlamywanie" sie na jej konta - tak
    > przypuszczam (oczywiscie za to ze logowalem sie, po tym jak juz nie
    > bylismy razem)
    >
    > Jak z tego wybrnac?

    A dlaczego nie przyjąć że skoro twój komputer, twoje IP to i twoje konto
    pocztowe skoro sam je załozyłeś i wymysliłeś hasło? A z twojego konta
    pocztowego tak jak i z twojego komputera korzystała gościnnie jakaś
    laska. Laski się zmieniają twój komputer i twoje konto pozostaje nadal
    :)

  • 54. Data: 2009-10-12 06:43:01
    Temat: Re: Laska korzysta?a z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sat, 10 Oct 2009 15:41:24 +0200,
    Piotr [trzykoty] <trzykoty> screamed:

    http://www.grush.one.pl/mime

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:229B ]
    [ 08:42:36 user up 12223 days, 20:37, 1 user, load average: 0.69, 0.38, 0.80 ]

    Some people seem to think that "damn" is God's last name.

  • 55. Data: 2009-10-12 06:46:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <trzykoty[usunTo]@o2.pl> napisał w wiadomości

    > Ile razy tak się mylił, ciągle się logował i nie zauważał, że wchodzi nie
    > na swoje (nie widział jaki login jest wpisany, nie rozpoznał treści poczty
    > obcej...)?

    halo halo niedory czlowieku ;)
    uzywasz gmaila?

    bo mam wrazenie ze chyba nie do konca, nie musisz wejsc na konto pocztowe,
    aby sie zalogowac u uslug google w tym i do gmaila, mozna tak nieswiadomie
    sie logowac miesiacami

    jesli uzywasz gmail, to zaloguj sie z zapamietanym haslem
    wylacz przegladarke, wylacz kompa, wlacz odpal przegladarke, wejdz na
    google.pl czy com i zobacz co masz w prawym gornym rogu

    nie wiem jakie ona ma tam na niego kwity, ale aby sie zalogowac, to jak
    pisze, mozna to robic niswiadomie calymi miesiacami, oczywiscie jak sie nie
    ma swojego gmaila

  • 56. Data: 2009-10-12 06:48:38
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Sun, 11 Oct 2009 16:19:52 +0200,
    Papa Smerf <P...@z...zalasami.trala.la> screamed:

    > nie ma co się podniecać darmowymi kontami, przecież one nawet nie szyfrują
    > loginów i haseł,

    Szyfrowanie loginu... to nowość na rynku. Chyba, że chodzi Ci
    o szyfrowanie transmisji. Jeśli tak to się mylisz. "Gmail szyfruje loginy
    i hasła".

    > ani terści korespondencji, wszystko jest jawne!!!!

    Treść korespondencji szyfruje nadawca. Chyba, że chodzi Ci o szyfrowanie
    transmisji. Jeśli tak to się mylisz. "Gmail szyfruje treść
    korespondencji." Tylko co z tego, skoro do MX-a wiadomość zazwyczaj
    dociera nieszyfrowana.

    > każdy kto uzyska dostęp do jakiego kolwiek pośredniego łącza, czy
    > rutera!!!:O)

    I to ma niby związek tylko z darmowymi kontami? Ja używam darmowego
    a szyfruję/podpisuję treść wiadomości. Jak ja to robię sam nie wiem...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 08:44:58 user up 12223 days, 20:39, 1 user, load average: 0.69, 0.38, 0.80 ]

    My computer's sick. I think my modem is a carrier.

  • 57. Data: 2009-10-12 06:49:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    >I skasować nie mogłoś, skoro nie byłeś do tego upoważniony, ona cie
    >upowazniła do założenia, a nie przekazała ci na własność.

    zaraz zaraz ;)

    to bylo jego konto, ktore on zalozyl, na swoim komputerze, swoimi rekoma i w
    swojej laskawosci, pozwolil jej uzywac, ale jak sie rozstali, to swoje konto
    skasowal, bo nie bylo mu potrzebne, i taka jest prawda, prosze wysokiego
    sadu ;)

  • 58. Data: 2009-10-12 07:24:27
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    szerszen napisal:
    > jesli uzywasz gmail, to zaloguj sie z zapamietanym haslem
    > wylacz przegladarke, wylacz kompa, wlacz odpal przegladarke, wejdz na
    > google.pl czy com i zobacz co masz w prawym gornym rogu

    Zrobilem i zobaczylem: zaloguj. O to ci chodzilo?

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 59. Data: 2009-10-12 08:03:00
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Zrobilem i zobaczylem: zaloguj. O to ci chodzilo?

    to zaznacz jeszcze pamietaj przy kazdej wizycie czy cos takiego
    wtedy za kazdym wejsciem na google bedzesz zalogowany, przynajmniej ja tak
    mam w domu, takze spokojnie da sie logowac do uslug google w tym i gmail,
    nie majac tego swiadomosci

  • 60. Data: 2009-10-12 09:43:20
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 15:41:24 +0200, Piotr [trzykoty] napisał(a):

    > Ile razy tak się mylił, ciągle się logował i nie zauważał, że wchodzi nie na
    > swoje (nie widział jaki login jest wpisany,

    Nie widział - co w tym nadzwyczajnego?

    > nie rozpoznał treści poczty obcej...)?

    O ku...a. Ale tekst miesiąca!
    Nominacja do złotej czcionki teleekspresu <ROTFL>
    Masz jeszcze jakieś takie fajowe teksty - podrzuć, to będzie lepsze od
    maratonu uśmiechu czy jakiegoś mityngu kabareciarzy :)