  • 41. Data: 2009-10-10 22:38:30
    Temat: Re: Laska korzystała z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sat, 10 Oct 2009 15:47:05 +0200, Micha? Gut napisał(a):
    /..../

    > pytanie czy po tej poczcie buszowal;) ale nawet jesli to sorry jak nie
    > zobaczy loginu na gorze (a pokaz mi czlowiek aktory czyta wszystkie
    > literki na stronie - wyszukuje sie tylko konkretnych informacji np lista
    > maili czy tresc maila) to jak ma sie polapac ze to nie jego poczta?
    > to tlumaczenie naginane ale do obrony

    A gdzie jest napisane, że to jej konto? Umowę jakąś ma? Na jego kompie
    zakładane konto czyli jego konto.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 42. Data: 2009-10-10 22:48:05
    Od: Kunio <nie_m@m_maila.com>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Logi. No i przyznałeś się.

    Komu sie przyznalem? ;)
    Logi ze skasowanego konta?

  • 43. Data: 2009-10-11 08:24:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Kunio pisze:

    > Komu sie przyznalem? ;)

    Publiczności. Tutaj.

    > Logi ze skasowanego konta?

    Serwera nie skasowałeś, ignorancie.

  • 44. Data: 2009-10-11 10:09:20
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > Użytkownik "Michał Gut"
    >
    > § 2. Tej samej karze podlega, kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do
    > całości lub części systemu informatycznego.
    >
    > Wydaje się, że jest osoba on nieuprawnionom.

    > No niby tak, choć trudno uwierzyć, że przez dwa lata się nie
    > zorientował, że włazi na czyjąś pocztę.

    niech sobie załatwi papiery od psychiatry że jest niepoczytalny ;-)

  • 45. Data: 2009-10-11 14:19:52
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "Andrzej Lawa" napisał:

    > Serwera nie skasowałeś, ignorancie.

    nie ma co się podniecać darmowymi kontami, przecież one nawet nie szyfrują
    loginów i haseł, ani terści korespondencji, wszystko jest jawne!!!!
    każdy kto uzyska dostęp do jakiego kolwiek pośredniego łącza, czy
    rutera!!!:O)

  • 46. Data: 2009-10-11 14:27:15
    Temat: Re: Laska korzysta?a z mojego kompa, a teraz zrobila mi sprawe...
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-10-11 00:38, Smok Eustachy pisze:

    > A gdzie jest napisane, że to jej konto? Umowę jakąś ma? Na jego kompie
    > zakładane konto czyli jego konto.

    A jak w kawiarence internetowej kupie coś na allegro to przedmiot który
    kupiłem należy do właściciela kawiarenki?

  • 47. Data: 2009-10-11 15:56:08
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sun, 11 Oct 2009 16:27:15 +0200, PlaMa napisał(a):

    > A jak w kawiarence internetowej kupie coś na allegro to przedmiot który
    > kupiłem należy do właściciela kawiarenki?

    Jak dostał ten cały list od Allegro to tak.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 48. Data: 2009-10-11 15:58:21
    Od: Smok Eustachy <S...@E...pl>

    Dnia Sun, 11 Oct 2009 16:19:52 +0200, Papa Smerf napisał(a):
    /.../
> [...]
    > szyfrują loginów i haseł, ani terści korespondencji, wszystko jest
    > jawne!!!! każdy kto uzyska dostęp do jakiego kolwiek pośredniego łącza,

    Ciekawsze, że jak ktoś shackuje takie kontu, to nie ma siły, żeby
    właściciel udowodnił przed google że to jego naprawdę jest.

    Co innego Neostrada.

    http://pclinuxos.org.pl/

  • 49. Data: 2009-10-11 17:35:10
    Od: Kunio <nie_m@m_maila.com>

    Smok Eustachy pisze:
> [...]
    >
    > Ciekawsze, że jak ktoś shackuje takie kontu, to nie ma siły, żeby
    > właściciel udowodnił przed google że to jego naprawdę jest.

    a argumenty typu: ze poczta kierowana na ten adres byla kierowana do
    konkretnego adresata - wlasciciela?

  • 50. Data: 2009-10-11 18:26:55
    Od: "zbyszek" <z...@o...eu>

    > Myślę, że w świetle sytuacji, że ktoś z kims się rozstaje i nie żyje w
    > bliskiej relacji przez dwa lata (zakładam, że niedawno miało miejsce owo
    > logowanie) jest dość twardym faktem pozwalającym przypuszczać, że ona już
    > go nie upoważniała do sprawdzania prywarnej poczty. Poza tym, jak się
    > domyślam, takie upoważnienie do sprawdzania nigdy nie istniało, jedyne do
    > czego go upoważniła to założenie konta.

    Cofnięcie owego uprawnienia/upoważnienia wymagało jedynie zmiany przez nią
    hasła
    czego z jakiś powodów nie czyniła.

    Z drugiej strony samego zalogowania się na jej konto pewnie by nie zauważyła
    gdyby on
    nie czytał jej listów a pewnie i tego mogła nie zauważyć gdyby jej albo
    komuś czegoś nie napisał.