  • 11. Data: 2009-03-03 15:03:50
    Temat: Re: Laptopy na egzaminach a prawo
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Olgierd pisze:

    > Na wiele rzeczy mówiono -- albo się nadal mówi -- że są państwowe.

    Moja babcia do dziś idzie zapłacić za radio i telewizję - *państwową*
    - jak dodaje z atencją (zresztą i tak całą dobę ogląda TVN24 ;)

    --
    Liwuisz

  • 12. Data: 2009-03-03 15:07:13
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Bad Behaviour wrote:

    > No to jak wreszcie wyglada sytuacja prawna takiego maturzysty?

    http://www.cke.edu.pl/images/stories/Procedury2006/i
    nstr_komp.pdf

    M.

  • 13. Data: 2009-03-03 15:15:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Miecio pisze:

    > Na początek proponuje nie kombinować jak tu ułatwić sobie ściąganie
    > tylko nauczyć się materiału.

    Ściąganie ściąganiem, ale z drugiej strony - skoro jest narzędzie do
    pisania, to czemu z niego nie skorzystać i zaoszczędzić komuś problemów
    z rozpoznawaniem niewyraźnego pisma? Plus wszelkie poprawki można
    wprowadzać na bieżąco - skreśleń nie widać.

  • 14. Data: 2009-03-03 15:21:52
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 03 Mar 2009 16:03:50 +0100, Liwiusz napisał(a):

    > Moja babcia do dziś idzie zapłacić za radio i telewizję - *państwową*
    > - jak dodaje z atencją (zresztą i tak całą dobę ogląda TVN24

    No właśnie. Ja niedawno słyszałem, że jeśli w mieszkaniu komunalnym
    zostanie wyrządzona szkoda, za którą odpowiedzialność ponosi wspólnota,
    to pieniądze uzyskane przez zarządcę z ubezpieczenia są pieniędzmi
    "społecznymi". Też ładnie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 15. Data: 2009-03-03 15:24:25
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 3 Mar, 14:32, Bad Behaviour <b...@b...co.nz> wrote:

    > Jesli taki przepis gdzies istnieje to prosze o podanie podstawy prawnej.
    > Jesli nie to zorganizujmy wspolnie akcje namawiajaca do korzystania z
    > komputerow podczas egzaminow - niech uczniowie znaja swoje prawa!

    Rozporzadzenie ministra edukacji. Na jego podstawie Dyrektor CKE
    oglasza liste materialow z ktorych zdajacy moze korzystac.
    http://www.cke.edu.pl/index.php?option=content&task=
    view&id=734&Itemid=2

    Ale prosze bardzo, namawiaj ludzi zeby poznawali swoje prawa bo potem
    pisza takie glupoty jak ty.

  • 16. Data: 2009-03-03 15:52:05
    Od: Miecio <M...@w...pl>

    Darek. pisze:

    > A ja jestem przeciwnkiem egzaminu dojrzałości czyli popularnej matury.
    > Człowiek chciałby pójść na studia a tu trzeba kupić maturę bo 7 lat po
    > szkole
    > bardzo ciężko zdać. No i trzeba było zapłacić 2 tysi ale studiuje!

    Jestem też za zakazem studiowania dla osób (tępaków??) którzy nie są w
    stanie zdać matury. Jestem również za obowiązkowymi egzaminami na wyższe
    uczelnie.

  • 17. Data: 2009-03-03 15:52:10
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

> [...]
    > tylko nauczyć się materiału. Jestem zagorzałym przeciwnikiem szerzenia
    > debilizmu, analfabetyzmu i kombinatorstwa wśród dzieci i młodzieży.

    A ja jestem przeciwnkiem egzaminu dojrzałości czyli popularnej matury.
    Człowiek chciałby pójść na studia a tu trzeba kupić maturę bo 7 lat po
    szkole
    bardzo ciężko zdać. No i trzeba było zapłacić 2 tysi ale studiuje!

    > Mój syn ma stwierdzoną dysleksję, dysortografie i dysgrafie. Stwierdzono
    > to w czasach gdy trzeba było 5 lat badań, ćwiczeń i spotkań z
    > psychologami (nie jak dziś wystarczą 3 dni)

    No bardzo mi przykro, a moja córka 2.5 roku ma cukrzycę.
    Czy to jest powód żebym to wszędzie ogłaszał i chwalił się tym?

    Pozdrawiam - Darek.

  • 18. Data: 2009-03-03 16:07:50
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-03-03 15:05, krzysiek82 pisze:

    > Mieciu twój syn miał szczęście, miał motywacje i może nie miał tylu
    > pokus, dzisiaj ciężko się skupić na nauce. Mimo to masz częściowo racje.

    czytam twój drugi post i już wiem, że cie nie lubię.

    To co? nie było pokus? Wiadomo że jak jest net, dziewczyny, trawka i
    piwo to nie chce się zajmować nauką? Pogięło Cie?

  • 19. Data: 2009-03-03 18:33:42
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT Bad Behaviour scripsit:

    > A widzimisie pani nauczycielki nie robi na mnie wrazenia - w koncu to
    > egzamin panstwowy a ona jest urzednikiem panstwowym i musi realizowac
    > prawo a ja nie mam obowiazku podporzadkowywac sie jej wymyslom odnosnie
    > np. korzystania z pomocy naukowej.

    > No to jak wreszcie wyglada sytuacja prawna takiego maturzysty?

    Centralna Komisja Egzaminacyjna wyraźnie określa, które pomoce naukowe
    uczeń zdający maturę z danego przedmiotu może wnieść na egzamin. Wszystkie
    inne są zabronione i ich użycie może stać się podstawą do unieważnienia
    egzaminu.

    Uczeń może skorzystać z komputera i drukarki bądź maszyny do pisania tylko
    w wypadku określonym w ogłoszonej przez dyrektora CKE szczegółowej
    informacji o sposobie dostosowania warunków i formy przeprowadzenia
    egzaminu:
    http://www.cke.edu.pl/images/stories/Komunikaty/komu
    n_09_dost.pdf
    Wniosek o taką możliwość należy złożyć do dyrektora szkoły, w której
    będzie zdawany egzamin najpóźniej do 7 lutego. Zasady korzystania z
    komputera w przypadku uzyskania takiej możliwości są ściśle określone:
    http://www.cke.edu.pl/images/stories/Procedury2006/i
    nstr_komp.pdf

    --
    Jacek Skowroński

  • 20. Data: 2009-03-03 19:09:19
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:v4uv76-hfa.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > z rozpoznawaniem niewyraźnego pisma? Plus wszelkie poprawki można
    > wprowadzać na bieżąco - skreśleń nie widać.

    Jestem za - ale to powinien byc standardowy sprzet szkoly - tak jak kiedys
    byly lawki z otworem na kalamarz to teraz powinny byc z klawiatura i panelem
    LCD.
    Inna sprawa, ze Polak potrafi. Dopiero by przekrety glaby robily :)

    Pozdrawiam
    SDD