  • 1. Data: 2009-03-03 15:27:47
    Temat: najemca nie wywwiazuje sie z umowy
    Od: Michal <r...@t...pl>

    Witajcie Grupowicze

    Wynajmuje mieszkanie i najemca nie wywiazuje sie z umowy, tzn. nie
    zaplacil czynszu za mieszkanie w terminie zawartym w umowie (do dzis
    nie zaplacil).

    najemcy nie chca opuscic mieszkania.
    co moge w tej sprawie zrobic aby usunac najemcow z mieszkania.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-03 15:33:08
    Temat: Re: najemca nie wywwiazuje sie z umowy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Michal" <r...@t...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > nie zaplacil).
    >
    > najemcy nie chca opuscic mieszkania.
    > co moge w tej sprawie zrobic aby usunac najemcow z mieszkania.

    Sad, komornik, mieszkanie zastepcze, eksmisja.
    Lata cale zapewne.

  • 3. Data: 2009-03-03 15:51:40
    Od: krzysiek82 <k...@0...pl>

    Mój znajomy zrobił to inaczej wynajmował pewnemu facetowi mieszkanie
    przez kilka miesięcy facet jednak w pewnym momencie przestał płacić.
    Obiecał, że zapłaci w przyszłym miesiącu za całość. Jednak tego nie
    zrobił. Kolega więc poszedł do niego (ten baran jeszcze zamki zmienił)
    wywalił go z mieszkania oraz jego rzeczy. Zmienił założył znowu nowe
    zamki i po temacie. To mieszkanie to jego własność więc może z nim robić
    co chce.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2009-03-03 15:57:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysiek82 wrote:
> [...]
    > wywalił go z mieszkania oraz jego rzeczy. Zmienił założył znowu nowe
    > zamki i po temacie. To mieszkanie to jego własność więc może z nim robić

    Bo facet był sierota. Inaczej, twój znajomy miałby "po wypłacie" i to
    przez długie miesiące.

  • 5. Data: 2009-03-03 15:57:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    krzysiek82 pisze:
> [...]
    > wywalił go z mieszkania oraz jego rzeczy. Zmienił założył znowu nowe
    > zamki i po temacie. To mieszkanie to jego własność więc może z nim robić

    :) Rozpoczynamy kolejny flejm?

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2009-03-03 16:05:28
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-03-03 16:51, krzysiek82 pisze:

> [...]
    > wywalił go z mieszkania oraz jego rzeczy. Zmienił założył znowu nowe
    > zamki i po temacie. To mieszkanie to jego własność więc może z nim robić

    Michale nie słuchaj idioty, który opisuje poczynania innego idioty bo
    skończysz w pace, płacąc odszkodowania niepłacącym dalej lokatorom.

  • 7. Data: 2009-03-03 16:08:31
    Od: Michal <r...@t...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> writes:

    > Uzytkownik "Michal" <r...@t...pl> napisal w wiadomosci

    > Sad, komornik, mieszkanie zastepcze, eksmisja.
    > Lata cale zapewne.

    ale nawet wtedy kiedy oni nie sa tam zameldowani?

  • 8. Data: 2009-03-03 16:10:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 03 Mar 2009 17:05:28 +0100, PlaMa napisał(a):

    > Michale nie słuchaj idioty, który opisuje poczynania innego idioty bo
    > skończysz w pace, płacąc odszkodowania niepłacącym dalej lokatorom.

    Dokładnie, niestety takie jest nasze chore prawo.
    Po prostu trzeba utrudnić życie temu lokatorowi jak najbardziej się da
    - odciąć wodę, gaz, prąd... może pomoże :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 9. Data: 2009-03-03 16:51:04
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    krzysiek82 pisze:
> [...]
    > wywalił go z mieszkania oraz jego rzeczy. Zmienił założył znowu nowe
    > zamki i po temacie. To mieszkanie to jego własność więc może z nim robić

    Tak Ci sie tylko wydaje.

    Jacek Kustra

  • 10. Data: 2009-03-03 16:59:30
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    > ale nawet wtedy kiedy oni nie sa tam zameldowani?

    meldunek jest czynnoscia administracyjna, nie ma tu nic do rzeczy

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

    Jezeli ma byc szybko i tanio to nie moze byc wysokiej jakosci,
    Jezeli ma byc wysokiej jakosci i szybko to nigdy nie bedzie tanio,
    A jesli na byc tanio i wysokiej jakosci to nigdy nie bedzie szybko.