  • 1. Data: 2009-03-03 12:50:17
    Temat: Czyli w Polsce JUŻ OBOWIĄZUJE prawo szariatu...
    Od: Arek <a...@e...net>

    miodzio! :)

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 2. Data: 2009-03-03 14:00:38
    Temat: Re: A skąd taka ciekawa teza?...
    Od: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał:

    > miodzio! :)

    NTG (imho spadziowy jest najlepszy).

    Krystian

  • 3. Data: 2009-03-03 15:25:43
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl> napisał w wiadomości
    news:gojd6h$gtt$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał:
    >
    >> miodzio! :)
    >
    > NTG (imho spadziowy jest najlepszy).

    Tak, tak NTG (akacjowy nie jest zły i najdłużej się utrzymuje w stanie
    płynnym "niecukrzejąc").

    M.

  • 4. Data: 2009-03-03 17:56:08
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik Krystian Zaczyk napisał:
    [..]

    Z dzisiejszego wyroku SN.

    http://www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia/?p=181

    pozdrawiam
    Arek

  • 5. Data: 2009-03-03 18:41:42
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > Użytkownik Krystian Zaczyk napisał:
    > [..]
    >
    > Z dzisiejszego wyroku SN.
    >
    > http://www.arnoldbuzdygan.com/wydarzenia/?p=181

    Same brednie w tym artykule.
    W Singapurze nie wolno pluć na ulicę i to, że akurat jesteś Polakiem, nie
    zwalnia z odpowiedzialności.
    Gościu popełnił przestępstwo za granicą - więc stosuje się prawo miejscowe.
    Co w tym dziwnego?
    A to, że na jego prośbę wyrażono zgodę na odbywanie kary w innym kraju, w
    niczym nie wpływa na wysokość zasądzonej kary.
    Jak by tak było, jak chce autor głupowatego artylułu, to ja karę na trawkę
    chcę odbywać w Holandii!

    k.

  • 6. Data: 2009-03-03 18:48:34
    Od: MM <n...@i...pl>

    Arek pisze:
    > Z dzisiejszego wyroku SN.

    Teraz wielu zaboli mój komentarza, ale czego oczekiwać po
    przedstawicielach zawodu, który całą swoją istotę opiera na zasadzie
    wątpliwej moralnie - zasadzie legalizmu. "Musiałem" to ulubiona wymówka
    konformistów.

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl

  • 7. Data: 2009-03-03 18:52:55
    Od: MM <n...@i...pl>

    kashmiri pisze:
    > W Singapurze nie wolno pluć na ulicę i to, że akurat jesteś Polakiem,
    > nie zwalnia z odpowiedzialności.

    Ważniejsza jest inna sprawa - całkowitej uległości polskiego sądownictwa
    wobec ENA. Sądy brytyjskie jak dotąd mają w głębokim poważaniu ENA
    Wolińskiej. Nie wydały brytyjskiego obywatela i już.

    --
    pzdr, MM
    http://finances.pl

  • 8. Data: 2009-03-03 20:13:59
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    "MM" <n...@i...pl> wrote in message

    > Ważniejsza jest inna sprawa - całkowitej uległości polskiego sądownictwa
    > wobec ENA. Sądy brytyjskie jak dotąd mają w głębokim poważaniu ENA
    > Wolińskiej. Nie wydały brytyjskiego obywatela i już.

    Jak dotąd wszystko są to jednostkowe przypadki. Polski sąd też niedawno
    odmówił wydania kobiety Niemcom na podstawie ENA. W przypadku Tomczaka
    natomiast sąd zdecydował się wydać podejrzanego.

    Czy zresztą ENA nie zakłada, że każdorazowo będzie potrzebna zgoda sądu?

    Poza tym autor artykułu najwyraźniej nie wie, na czym polega tzw. szariat
    ("za noszenie krzyżyka kara śmierci"). Aż niedobrze się robi od tych bredni.
    W wielu państwach muzułmańskich sądy koraniczne funkjonują na równi z sądami
    cywilnymi; różnią się jedynie właściwością. A kościoły chrześcijańskie i
    inne istniały i istnieją w niemal wszystkich państwach muzułmańskich bez
    większego zagrożenia.

    Jak dla mnie artykuł jest tak bezdenny że niewart wspominania na tej grupie.
    k.

  • 9. Data: 2009-03-03 20:14:11
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    MM wrote:

> [...]
    > przedstawicielach zawodu, który całą swoją istotę opiera na zasadzie
    > wątpliwej moralnie - zasadzie legalizmu. "Musiałem" to ulubiona

    a sądzisz że wsam raz tę osobę powinno sie wypuścić i może jeszcze pogłaskać
    po główce.

    Gwałt to bardzo obrzydliwy czyn za który powinno sie karać bardzo surowo,
    okrutny gwałt jest warty dożywocia.

  • 10. Data: 2009-03-03 20:58:13
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik kashmiri napisał:
    > W Singapurze nie wolno pluć na ulicę i to, że akurat jesteś Polakiem,
    > nie zwalnia z odpowiedzialności.

    Jasne. A w Arabii nosić Biblii i krzyżyka, za co jest kara śmierci przez
    ścięcie.
    Znaczy się, że jak fotoradar sfotografuje Polaka w Arabii Saudyjskiej
    i dopatrzą się, że miał krzyżyk to Polska ma wydać rodaka i pozwolić na
    jego skazanie?

    > Gościu popełnił przestępstwo za granicą - więc stosuje się prawo
    > miejscowe. Co w tym dziwnego?

    Nic - gdyby dalej przebywał w tym kraju.
    Ale on został deportowany z Polski pomimo, że zabrania tego konstytucja.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.hipnoza.info