    From: "Darek." <n...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Laptopy na egzaminach a prawo
    Date: Tue, 3 Mar 2009 16:52:10 +0100

    > Na początek proponuje nie kombinować jak tu ułatwić sobie ściąganie
    > tylko nauczyć się materiału. Jestem zagorzałym przeciwnikiem szerzenia
    > debilizmu, analfabetyzmu i kombinatorstwa wśród dzieci i młodzieży.

    A ja jestem przeciwnkiem egzaminu dojrzałości czyli popularnej matury.
    Człowiek chciałby pójść na studia a tu trzeba kupić maturę bo 7 lat po
    szkole
    bardzo ciężko zdać. No i trzeba było zapłacić 2 tysi ale studiuje!

    > Mój syn ma stwierdzoną dysleksję, dysortografie i dysgrafie. Stwierdzono
    > to w czasach gdy trzeba było 5 lat badań, ćwiczeń i spotkań z
    > psychologami (nie jak dziś wystarczą 3 dni)

    No bardzo mi przykro, a moja córka 2.5 roku ma cukrzycę.
    Czy to jest powód żebym to wszędzie ogłaszał i chwalił się tym?

    Pozdrawiam - Darek.