  • 1. Data: 2009-03-03 09:23:29
    Temat: Spółka jawna a pieczątka
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Czy spółka jawna musi mieć jakąs ogólną pieczątkę?
    np. spółka xxx. sj prowadzi sklep motoryzacyjny "Auto"

    Czy jest obowiazek posiadania pieczatki
    xxx.sj.
    ul. ....

    czy wystarczy pieczatka

    AUTO
    xxx. sp. j.
    ul.....

    W ogole jest wymóg posiadania pieczatki?

    Jaki jest szczyt odwagi???
    Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

  • 2. Data: 2009-03-03 09:37:46
    Temat: Re: Spółka jawna a pieczątka
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 03 Mar 2009 09:23:29 +0000, Budzik napisał(a):

    > W ogole jest wymóg posiadania pieczatki?

    Było. Nie ma wymogu.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-03-03 10:53:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pieczatka jest urzadzeniem sluzacym do szybkiego pisania. Nie ma
    > obowiazku posiadania pieczatki. Jesli sie ja jednak ma to jest obowiazek
    > podania na niej nr REGONU spółki/firmy (co wynika z przepisow o
    > Statystyce, było o tym na grupie, znajdziesz w archiwach). Tak to
    > wygląda prawnie.

    dzieki/

    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 4. Data: 2009-03-06 17:39:13
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    > Jesli sie ja jednak ma to jest obowiazek
    > podania na niej nr REGONU spółki/firmy (co wynika z przepisow o
    > Statystyce, było o tym na grupie, znajdziesz w archiwach). Tak to
    > wygląda prawnie.

    To wygląda tak, że ja wielu ludzi źle interpretujesz przepis.
    Sensem tego prawa o statystyce jest obowiązek podawania Regonu, a pieczątka jest
    tylko niepotrzebnie podanym przykładem miejsca, gdzie ten Regon może się
    znajdować.

    --
    andreas

  • 5. Data: 2009-03-06 18:36:27
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    andreas napisał(a):

> [...]
    > tylko niepotrzebnie podanym przykładem miejsca, gdzie ten Regon może się

    Szkoda, że ten, który wymyślij takie brzmienie tego przepisu o tym nie
    pomyślał...

    j.

    --
    Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl