  • 1. Data: 2009-03-03 08:06:08
    Temat: umowa o prace, rozwiazanie dwa dni po podpisaniu?
    Od: "Mati" <b...@n...pl>

    Witam,
    czy w przypadku podpisania umowy na czas okreslony - 3 lata( druga umowa po
    okresie probnym) z czasem wypowiedzenia w umowie 14 dni, mam jakas mozliwosc
    zrezygnowania z umowy np w ciagu 7 dni od podpisania ( umowe podpisalem w
    piatek, a dzisiaj chcialbym zrezygnowac ) , czy od momentu podpisania
    obowiazuje mnie czas wypowiedzenia zawarty w umowie?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-03 10:00:04
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mati" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpisalem w piatek, a dzisiaj chcialbym zrezygnowac ) , czy od momentu
    > podpisania obowiazuje mnie czas wypowiedzenia zawarty w umowie?

    obowiazuje czas zawarty w umowie chyba ze za porozumieniem stron wtedy jest
    tak jak ustalicie

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl