  • 41. Data: 2005-07-24 00:09:36
    Temat: Re: Lapiemy zlodzieja - legalnie?
    Od: "Tiger" <s...@a...pl>

    > Pomysł z zostawianiem roweru w ogóle bez zabezpieczeń jest mało sensowny.

    Racja, lepiej zostawic stroza w postaci rasowego psa, najchetniej mlodego
    dlugowlosego wyzla weimarskiego, albo cos rownie cennego ;-)))

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 42. Data: 2005-07-24 08:21:29
    Od: zly <b...@p...fm>

    scream napisał(a):

    > jeśli w tym czasie będziesz czekał zaczajony w krzakach i obserwował,
    > kto spróbuje wyjąć Ci to radio, to tak

    Aha. Czyli jesli zrobie tak pod domem, na ktorym mam dla bezpieczenstwa
    zainstalowana kamere to tez bedzie prowokacja? Ciekawe..

    Marcin

  • 43. Data: 2005-07-24 15:50:12
    Od: rhonda <w...@h...com>

    Jan Kowalski wrote:

    > Stefa?ski R.A. ABC 1998 stan prawny: 1998.09.01
    >
    > Komentarz do art. 243 kodeksu post?powania karnego (Dz.U.97.89.555), [w:] Z.
    > Gosty?ski (red.), J. Bratoszewski, L. Gardocki,

    Lech? Czy to ta sama prostytutka PRLowska, ktora aktualnie podszywa sie
    pod prezesa Sadu Najwyzszego?

    Kutas bez honoru. Wlasnie Strasburg wydal mu wyrok stwierdzajacy ze
    Gardocki prostytuczy sie politycznie na urzedzie (Skolowski vs Poland).
    A Gardoski pali glupa ze nic sie nie stalo.

  • 44. Data: 2005-07-24 21:58:34
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-07-23 22:43 scream napisał(a):

    > tak, ale jesli specjalnie nie zamknie samochodu, a potem zaczai sie w
    > krzakach i bedzie czekal na zlodzieja, to bedzie to prowokacja

    Nie ma obowiązku zamykania samochodu.
    Prowokacja byłaby wtedy, gdybyś poszedł do kogoś "hej, ukradnijmy ten
    samochód", a potem go złapał.
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/

  • 45. Data: 2005-07-24 22:45:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "mariposa doux" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Okazuje sie, ze nie tak trudno. Trudniej natomiast go ujac. Zwlaszcza
    > ajk ssie trafi jakis bojowy...

    Nic co dobre, łatwo nie przychodzi.

  • 46. Data: 2005-07-25 00:31:32
    Od: Miernik <m...@f...org>

    Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Nie ma obowiązku zamykania samochodu. Prowokacja byłaby wtedy, gdybyś
    > poszedł do kogoś "hej, ukradnijmy ten samochód", a potem go złapał.

    A czy jeżeli ktoś notorycznie (lub nigdy) nie zamykałby samochodu,
    mającego wmontowany system zdalnej lokalizacji przez GPS, i co kilka dni
    ten samochod byłby skradzany, a właściciel zgłaszałby się na Policję z
    żądaniem: "Ukradli mi samochód, jest on teraz tu" - pokazując palcem na
    mapie - "Proszę mi go odzyskać", to czy po którymś takim razie
    właściciel nie miałby z tego tytułu jakichś nieprzyjemności od strony
    Policji?

    Czy nie mógłby zostać oskarżony przez Policję o "nieuzasadnione wezwania
    Policji", gdyż zamiast zamykać samochód co chwila wzywał Policję?

    Czy może wprost przeciwnie, dostałby pochwałę za pomoc w łapaniu
    złodziei?

    ___________________/_______________________/ mailto:m...@f...org
    Why software shouldn't be covered by patents
    http://bladeenc.mp3.no/articles/software_patents.htm

  • 47. Data: 2005-07-25 07:43:58
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    witek napisał(a):

    > nie radzę.

    IMO zlodziej powinien wtedy jeszcze dostac mandat za jazde niesprawnym
    pojazdem.

  • 48. Data: 2005-07-25 09:19:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    scream napisał(a):

    > no wlasnie, jakby to wygladalo gdybym np. jechal rowerem, popsulyby mi
    > sie hamulce, ale spieszylbym sie gdzies i zostawil ten rower z popsutymi
    > hamulcami, a ktos by mi go ukradl i zrobil sobie krzywde... czemu
    > mialbym odpowiadac za takie cos?

    W Polsce pewnie nie, ale w Stanach swego czasu włamywacz dostał
    odszkodowanie za to, że podczas swojej "pracy" spadł z dachu (który
    ponoć miał jakieś wady).

    L.

  • 49. Data: 2005-07-25 09:20:05
    Od: scream <n...@p...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]

    sie hamulce, ale spieszylbym sie gdzies i zostawil ten rower z popsutymi
    hamulcami, a ktos by mi go ukradl i zrobil sobie krzywde... czemu

    best regards,
    scream (at)w.pl
    (C) Któryś Z Poetów Epoki Romantyzmu

  • 50. Data: 2005-07-25 10:56:51
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Liwiusz napisał(a):

    > W Polsce pewnie nie, ale w Stanach swego czasu włamywacz dostał
    > odszkodowanie za to, że podczas swojej "pracy" spadł z dachu (który
    > ponoć miał jakieś wady).

    Jest jeszcze pewna roznica pomiedzy posiadaniem dachu ktory nie jest
    zgodny z prawem budowlanym, a posiadaniem po prostu zepsutego roweru (co
    w odroznieniu od posiadania zlego dachu jest legalne - nielegalna jest
    za to jazda na rowerze bez hamulcow, zlodziej wiec powinien dostac za to
    mandat).

    Slyszalem na przyklad o przypadku, ze wlasciciel psow ktore pogryzly
    zlodzieja mial problemy, ale z powodu ze psy nie byly szczepione przeciw
    wsciekliznie. Nie znam jednak szczegolow.